PracaGrupypl.praca.szukanaGeoraf Planowanie Przestrzenne

  • 1. Data: 2003-12-09 16:56:18
    Temat: Georaf Planowanie Przestrzenne
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Jestem tegoroczną absolwentką Geografii (specjalizacja Gospodarka
    Przestrzenna i Planowanie Przestrzenne), obecnie studiuję zaocznie na
    studiach podyplomowych Urbanistyka i Gospodarka Przestrzenna. Bardzo dobra
    znajomość języka angielskiego oraz średniozaawansowany hiszpański. Mam
    ukończone kursy asystencko-sekretarski oraz pilota wycieczek zagranicznych.
    Szukam pracy lub stażu absolwenckiego w zakresie urbanistyki bądź
    planowania przestrzennego. Jestem z Łodzi, ale mogę przeprowadzić się do
    innego miasta.

    --
    Agnieszka