PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie można sprawdzić czy Sp. z o.o. istnieje

  • 1. Data: 2005-04-10 18:56:24
    Temat: Gdzie można sprawdzić czy Sp. z o.o. istnieje
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    Gdzie można sprawdzić czy Sp. z o.o. jest legalnie zarejestrowana?
    Jestem umówiona na rozmowę kwalifikacyjną w poniedziałek ale niepokoi
    mnie fakt, że nie znalazłam spółki z podaną nazwą i adresem w KRS.
    Jedyną namierzoną informacją to nr telefonu w Telekomunikacji Polskiej.
    Może mi podpowiecie gdzie można jeszcze pozaglądać aby nie wtopić.
    Wwa

  • 2. Data: 2005-04-11 11:34:21
    Temat: Re: Gdzie można sprawdzić czy Sp. z o.o. istnieje
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Wwa napisał(a):
    > Gdzie można sprawdzić czy Sp. z o.o. jest legalnie zarejestrowana?
    > Jestem umówiona na rozmowę kwalifikacyjną w poniedziałek ale niepokoi
    > mnie fakt, że nie znalazłam spółki z podaną nazwą i adresem w KRS.

    Jeśli spółki z o.o. nie ma w KRS to znaczy, że jej nie ma - ewentualnie
    jest w ogranizacji, ale wtedy jej firma powinna zawierać dodatkowe
    oznaczenie "w organizacji" (art.11 kodeksu spółek handlowych).

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-04-11 16:19:49
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>