PracaGrupypl.praca.szukana › [Gdańsk lub zdalnie] Programista -- od października

  • 1. Data: 2004-08-03 07:48:59
    Temat: [Gdańsk lub zdalnie] Programista -- od października
    Od: Marcin Hoppe <k...@...sygnaturce>

    Witam!

    Jestem studentem informatyki na Politechnice Gdańskiej (studia dzienne,
    III rok). Od października chętnie podejmę pracę jako programista
    (najchętniej C, C++, C#/.NET, SQL, języki skryptowe) lub jako tester
    oprogramowania, najchętniej na pół etatu (może być za niewielkie
    wynagrodzenie). Mam doświadczenie w komercyjnych projektach.
    Moje CV w wersji on-line jest dostępne na stronie
    http://hopson.touch.pl. Kontakt przez adres poczty elektronicznej podany
    w stopce i w CV.

    --
    marcin (at) touch (dot) pl