PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Big Data Developer - Java SQL <=

  • 1. Data: 2015-10-13 14:15:16
    Temat: Gdańsk => Big Data Developer - Java SQL <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dużej grupy finansowej, poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Big Data Developer - Java SQL
    *****
    ***** miejsce pracy: Gdańsk
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * stworzenie i rozwój wraz z zespołem doświadczonych developerów,
    architektów i analityków innowacyjnej platformy Big Data

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
    * znajomości baz danych NoSQL:
    ** Cassandra
    ** MongoDB
    * znajomości Apache Hadoop,
    * dobrej znajomości języka Java,
    * znajomości systemu Linux lub UNIX,
    * dobra znajomości zagadnień związanych ze statystyką,
    modelowaniem numerycznym, analizą numeryczną,
    * komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
    * wykształcenia wyższego technicznego,
    * doświadczenie w pracy z serwerami aplikacji:
    ** Jboss
    ** Tomcat
    * dobra znajomość jednej z notacji SQL:
    ** PL-SQL
    ** T-SQL
    ** PG-SQL
    * praktyczna znajomość SOAP / Rest,
    * doświadczenie w pracy z szynami integracyjnymi będzie dodatkowym
    atutem,

    ***** Mile widziane:

    * znajomość Scala
    * chęć poznania najnowszych technologi w zakresie big data
    * dobra znajomość:
    ** XML
    ** Perl
    ** Python
    * doświadczenie w tworzeniu rozwiązań w języku Scala

    ***** Oferujemy:

    * umowa o pracę (preferowana) klient może rozważyć umowę firma -
    firma
    * nowoczesne biuro - praca w biurowcu klasy A
    * pakiet benefitów poza płacowych
    * możliwości rozwoju,
    * praca w dużej firmie o uznanej marce.
    * pakiet szkoleń

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/8990-59f69f554dc71cd5d367
    4ce9c6d.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=926bc99ae2d0d0df8b2a4e660dcf071f