PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK<www,multimedia,dtp>

  • 1. Data: 2002-08-22 11:53:22
    Temat: GRAFIK<www,multimedia,dtp>
    Od: maciek kuczmarski <q...@s...pl>

    Jestem grafikiem komputerowym z trzyletnim
    doswiadczeniem.Pracowalem juz
    wczesniej w studiu poligraficznym , a nastepnie w firmie
    telekomunikacyjno-reklamowej.Ukon'czylem dwuletnia szkole
    poligraficzna przy ASP , a aktualnie jestem studentem trzeciego
    roku w
    Polsko-Japon'skiej Wyzszej Szkole Technik Komputerowych (wieczorowo,
    III rok,kierunek multimedia). We wczesniejszych pracach wykonywalem
    foldery
    reklamowe , reklamy prasowe , srtony www, druki firmowe ,
    prezentacje
    multimedialne.
    Bardzo dobra znajomosc programów :
    Photoshop,Illustrator,Flash,Pagemaker,Dreamweaver,Di
    rector,Imageread
    y,Streamliner,Corel.Znajomosc technik offsetowych i postskiptowych.
    Jestem osoba kreatywna i przede wszystkim terminowa.

    Dog?e;bna znajomos'c' sprze;tu komputerowego klasy PC i MAC -
    umieje;tnos'c' serwisowania i diagnostyki
    Znajomos'c' systemów operacyjnych Windows 9x, Windows NT oraz 2000
    (MS - 2151 MICROSOFT WINDOWS 2000 NETWORK), Linux (RedHat,
    Slackware), Mac Os oraz oprogramowania doste;pnego na te systemy
    Znajomos'c' zagadnien' dotycza;cych lokalnych i rozleg?ych sieci
    komputerowych
    Znajomos'c' je;zyków programowania Java, C/C++, Visual Basic 6.0,
    Znajomos'c' systemów relacyjnych baz danych (MySql, Access) oraz
    je;zyka SQL
    Zaawansowana znajomos'c' HTML (DHTML, CSS, Java Script)

    linki do moich stron:
    www.modelpuls.com.pl
    www.biuropromocji.com.pl
    www.netmarketing.pl