PracaGrupypl.praca.szukana---GRAFIK--WWW-MULTIMEDIA--RAKLAMA-DTP---

  • 1. Data: 2002-01-05 01:05:06
    Temat: ---GRAFIK--WWW-MULTIMEDIA--RAKLAMA-DTP---
    Od: maciek kuczmarski <q...@s...pl>

    Jestem grafikiem komputerowym z trzyletnim dos'wiadczeniem.Pracowa?em juz.
    wczes'niej w studiu poligrzficznym , a naste;pnie w firmie
    telekomunikacyjno-reklamowej.Ukon'czy?em dwuletnia; szko?e; poligraficzna;
    przy ASP , a aktualnie jestem studentem trzeciego roku w
    Polsko-Japon'skiej Wyz.szej Szkole Technik Komputerowych (wieczorowo, III
    rok , kierunek multimedia). Wykonuje foldery reklamowe,reklamy prasowe ,
    strony www, druki firmowe , prezentacje multimedialne.

    Linki do moich stron:
    www.modelplus.com.pl
    www.phonesat.pl
    www.mediadialer.pl
    www.reaktor.pl
    www.gratis24.pl

    Bardzo dobra znajomos'c' programów : Photoshop,
    Illustrator,Pagemaker,Imageready,Flash,Director,Drea
    mwaver,3DStudio,Corel
    Znajomosc systemów operacyjnych Windows 9x, Windows NT oraz 2000, Linux
    (RedHat, Slackware), Mac Os oraz oprogramowania dostepnego na te systemy
    Znajomosc zagadnien dotyczacych lokalnych i rozleglych sieci komputerowych
    Znajomosc jezyków programowania Java,JavaScript,C/C++, Visual Basic 6.0,
    Znajomosc systemów relacyjnych baz danych (MySql, Access) oraz jezyka SQL
    Zaawansowana znajomosc HTML (DHTML,Java Script)

    Kontakt
    g...@s...pl lub s...@p...edu.pl
    TEL.0607 79 03 06

  • 2. Data: 2002-01-09 22:52:50
    Temat: Re: ---GRAFIK--WWW-MULTIMEDIA--RAKLAMA-DTP---
    Od: "sickboy.lub" <s...@i...pl>

    co z ciebie za informatyk jak nawet kodowania nie potrafisz ustawic sobie w
    czytniku.
    przestaw na iso-8859-2 (srodkowoeuropejski) albo pisz bez polskich liter !!!
    nie wystawiasz dobrego świadectwa polsko-japońskiej wstk. no ale cóż,
    wieczorowo. lamerstwo cholerne

  • 3. Data: 2002-01-14 12:22:07
    Od: Piotr QBA Bogdanski <q...@a...net>

    "sickboy.lub" wrote:

> [...]
    > nie wystawiasz dobrego ?wiadectwa polsko-japo?skiej wstk. no ale có?,

    Daj spokuj....on sie dopiero uczy :)

    .:[Piotr QBA Bogdanski]:.
    Multimedia Programmer
    [Q.B.A.: Quantum Biomechanical Android]
    UIN: 12136515

  • 4. Data: 2002-01-17 09:46:10
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr QBA Bogdanski" <q...@a...net> napisał w
    wiadomości > Daj spokuj....on sie dopiero uczy :)

    sorry, przesadziłem. miałem zły dzień. niech się uczy. ale może przecież
    poczytać netykietę

    sickboy