PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK---WARSZAWA///PODLASKIE

  • 1. Data: 2003-06-27 11:14:40
    Temat: GRAFIK---WARSZAWA///PODLASKIE
    Od: d...@p...onet.pl

    Wyzsze plastyczne+grafika komputerowa, doswiadczenie zawodowe w dziedzinie
    projektowania graficznego, ilustracji, pracy w galerii sztuki, biurze oraz
    pracy edukacyjnej.

    POSZUKUJE PRACY na terenie Warszawy lub woj. podlaskiego.

    zainteresowanyn chetnie przesle portfolio.

    KONTAKT:
    d...@p...onet.pl
    506680563

  • 2. Data: 2003-06-27 11:25:45
    Temat: Sklepy internetowe, budowa
    Od: n0n4m3 <n...@i...pl>

    Wykonam sklep internetowy na dobrych waronkach.

    DEMO sklepu: http://sklep.afraid.org przyklad
    Sklep oczywicie moze byc w jezyku polskim
    Dodatkowo oferuje niedrogi hosting na serverze http://icn.pl ,tam sa
    ceny, ja mam taniej bo kumpel admin, takze wszystko do dogadania :)

    Zainteresowanych zapraszam na prv

    e-mail: n...@i...pl
    gg: 1171318