PracaGrupypl.praca.szukana › GRAFIK/ILUSTRATOR SZUKA PRACY - W-WA

  • 1. Data: 2005-02-09 10:46:02
    Temat: GRAFIK/ILUSTRATOR SZUKA PRACY - W-WA
    Od: "M.G." <m...@o...pl>

    Studentka Architektury PW po drugim roku - obecnie rok przerwy,
    szuka pracy jako grafik lub ilustrator.

    kontakt:
    e-mail: m...@o...pl
    tel.: 509 336 183

    umiejętności:
    -Obsługa programów:
    Photoshop, AutoCAD, 3D Studio Max, Corel Draw, ArchiCAD
    Wiadomości z zakresu architektury i urbanistyki
    na poziomie drugiego roku studiów:
    -projekty architektoniczne:
    mała kubatura dla jednej osoby w krajobrazie
    dom jednorodzinny
    ośrodek rekreacyjny nad wodą
    -projekt urbanistyczny:
    projekt zagospodarowania fragmentu wsi
    -wykonanie opisu i rysunków technicznych do projektu domu jednorodzinnego
    (budownictwo, instalacje sanitarne)
    -projektowanie konstrukcji drewnianych i murowych
    -projektowanie konstrukcji żelbetowych
    -rysunek i malarstwo różnymi technikami

    doświadczenie:
    -przygotowanie firmy od strony graficznej na
    Międzynarodowe Targi Pracy Warszawa 2004:
    projekt plakatu informacyjno -reklamowego,
    projekt ulotek,
    projekt identyfikatorów dla przedstawicieli firmy,
    -przygotowanie graficzne Targów Pracy dla Informatyków 2004, w tym:
    projekt plakatu informacyjno - reklamowego,
    projekt zaproszeń dla wystawców,
    projekt identyfikatorów dla wystawców.
    -Wykonanie graficzne:
    katalogu reklamowego dla firmy Votum
    logo i reklamy apteki Aker
    -Współpraca przy aranżacji stoiska UNICEF w Blue City
    -Projekt oświetlenia Sali Weselnej
    -Projekty tatuaży
    -Projekt koszulek dla klubu fantasy
    -Projekt okładki płyty audio

    języki:
    -Angielski: zaawansowany
    -Francuski: bierny w mowie, średniozaawansowany w piśmie

    zainteresowania:
    -Wzornictwo przemysłowe
    -Architektura wnętrz (zwłaszcza wnętrz publicznych)
    -Architektura
    -Ilustracja

  • 2. Data: 2005-02-13 19:44:39
    Temat: Re: GRAFIK/ILUSTRATOR SZUKA PRACY - W-WA
    Od: Cooger <c...@i...pl>

    Witam,

    poszukuję aktualnie grafika do realizacji pewnego projektu. Gdzie
    mógłbym zapoznać się z Pani portfolio ? Nie chciałbym ujawniać bliższych
    szczegółów, wstępnie tylko mogę określić, że w ramach projektu konieczne
    będzie zaprojektowanie opakowań do produktów, reklam a także strony WWW.
    W związku z tym, chciałbym poznać Pani możliwości w tym zakresie.

    W Pani przypadku jak rozumiem mogłaby to być praca zdalna, gdyż nasza
    siedziba znajduje się w Poznaniu.

    --
    Pozdrawiam,

    Dawid Oszkiewicz