PracaGrupypl.praca.dyskusje › GDZIE SZUKAĆ KLIENTÓW?

  • 1. Data: 2004-03-15 13:09:19
    Temat: GDZIE SZUKAĆ KLIENTÓW?
    Od: "BadKarma" <b...@i...pl>

    Niedawno założyłem agencję hostess i modelek. Dziewczyny są, z naborem nie
    ma problemów. jak jednak mam wyjść z ofertą do klienta? Nie wiem jak to
    zrobić. Proszę o pomoc. Wiem że post jest banalny ale może ktoś podrzuci
    dobry pomysł

    Pozdrawiam

    Radosław Kowalski

    www.headline.pl

  • 2. Data: 2004-03-15 13:51:44
    Temat: Re: GDZIE SZUKAĆ KLIENTÓW?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "BadKarma" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno założyłem agencję hostess i modelek. Dziewczyny są, z naborem nie
    > ma problemów. jak jednak mam wyjść z ofertą do klienta? Nie wiem jak to

    Sprobuj w wawie, okolice poznanskiej i hozej.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 3. Data: 2004-03-15 14:29:10
    Od: marcins <m...@c...pl>

    szomiz wrote:
    > Użytkownik "BadKarma" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj w wawie, okolice poznanskiej i hozej.

    no..ten teren juz jest "obstawiony" :)
    m.