PracaGrupypl.praca.szukanaFw: Czy tu nie ma nic innego!!!

  • 1. Data: 2004-02-10 12:36:58
    Temat: Fw: Czy tu nie ma nic innego!!!
    Od: b...@o...pl (Beata)

    ----- Original Message -----
    From: "Beata" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Sent: Tuesday, February 10, 2004 8:31 AM
    Subject: Czy tu nie ma nic innego!!!

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2004-02-10 14:10:46
    Temat: Re: Czy tu nie ma nic innego!!!
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

    czyta, czyta...
    potrzebuje, ale pewnie tu nie zaglada...
    smutna rzeczywistość...
    pozd
    JZS

  • 3. Data: 2004-02-10 14:16:06
    Od: "Kacper z wapiennika " <a...@o...pl>

    > czyta, czyta...
    > potrzebuje, ale pewnie tu nie zaglada...
    > smutna rzeczywistość...
    > pozd
    > JZS
    > W necie szukaja informatykow a zwyklych fizoli pod budami z piwem TEZ MI
    PRZYKRO Z TEGO POWODU

  • 4. Data: 2004-02-10 14:47:38
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

    > PRZYKRO Z TEGO POWODU
    Nie kolego...mi nie jest przykro, bo ja nie winien temu ze tak jest...ale
    chyba nie ma czego załowac skoro duza czesc ludzi mysli ze komputer i
    internet jest tylko dla informatyków. Prace na poziomie znajdziesz u ludzi
    na poziomie...
    pOzd
    JZS