PracaGrupypl.praca.dyskusjeForma CV i portfolio

  • 1. Data: 2003-10-18 11:04:47
    Temat: Forma CV i portfolio
    Od: "Boniek" <m...@p...onet.pl>

    Powiedzci mi w odpowiedzi na ofertę pracy w jakim formacie najlepiej nadaje
    się forma CV i listu motywacyjnego? i w jakiej postaci i kiedy można
    przedstawić własne portfolio pracodawcy który się ogłasza?

    Pozdrawiam
    Bolo

  • 2. Data: 2003-10-21 00:40:36
    Temat: Re: Forma CV i portfolio
    Od: "ZIL" <z...@c...pl>

> [...]
    > się forma CV i listu motywacyjnego? i w jakiej postaci i kiedy można
    > przedstawić własne portfolio pracodawcy który się ogłasza?

    W zasadzie pracodawcy najpierw zadaja portfolio, jesli Twoja praca tego
    wlasnie wymaga. Z CV i l.motywa. jest tak, aby najprosciej. Nalepiej niech
    to nie bedzie dokument Word'a tylko ostateczne odpowiednio sformatowany HTML