PracaGrupypl.praca.dyskusje › Financial Marketing Group - co to?

  • 1. Data: 2004-03-08 17:59:58
    Temat: Financial Marketing Group - co to?
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Jest to ponoć grupa sprzedająca ubezpieczenia, głównie Amplico. Do tej
    struktury chciał mnie wciągnąć znajomy, że zarobki będą doskonałe, że na
    razie nic nie może powiedzieć i tym podobne półprawdy, mające przyciągnąć.
    Chciałem się dowiedzieć więcej, ale na stronie
    www.fmg.pl niewiele można się dowiedzieć, tylko, ze istnieje od 1994 r.
    Tyle czasu a podstrony ciągle w budowie.
    znalazłem za to gazetkę www.fmg.com.pl/pliki/luty_2001.pdf Gazetka
    ropozczyna się od nakreślenia wizji 'ekskluzywnych wysp tropikalnych' gdzie
    wypoczywać mogą najlepsi, kórzy się zakwlifikują.
    Słyszę od kolegi o sukcesach FMG, o nowych kilentach - ale mam wrażenie
    jakby to była jakaś piramida.
    Wiecie coś może o tym?

    --

    Jerzy
    8.03.04 18:53:06

  • 2. Data: 2004-03-08 18:28:42
    Temat: Re: Financial Marketing Group - co to?
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    fmg - fast moving goods - dobra szybko zbywalne :-)

    hm pracowalem kiedys zarowno dla towarzystwa ubezpieczen na zycie jak i
    powszechnego towarzystwa emerytalnego i to troche przypomina piramide
    zwlaszcza przy ubezpieczeniach na zycie

    tego ugrupowania nie znam i pierwszy raz o nim slysze ... ciekawe jest to ze
    maja 2 strony w budowie ... nie powinni tylko glownej strony udostepniac -
    przez co stali sie malo wiarygodni... nie ma ani misji firmy ani liczb
    z drugiej strony sie nie dziwie ze nie podali - poniewaz konkurencja nie spi
    jezeli chcesz dowiedziec sie o tej instytucji napisz do PUNU albo do
    wymienionych towarzystw z ktorymi wspolpracuja
    poza tym na polskim rynku ubezpieczeniowym posredniczyc w sprzedazu uslug
    ubezpieczeniowych innych towarzystw moga tylko i wylacznie brokerzy
    ubezpieczeniowi... no i ewentualnie banki
    dlatego nie jest to moim zdaniem instytucja miedzynarodowa ... tylko mogli
    umowa agencyjna pomiedzy np wintherturem a FMG
    twoj kolega jest zachwycony poniewaz nawet jesli dobrze idzie mu sprzedaz w
    tej dzialce (udalo mu sie trafic na dobry grunt) to przede wszystkim zrobili
    mu male pranie mozgu..:) w celu motywacji i lepszej efektywnej pracy na ich
    rzecz...tez to przerabialem...

  • 3. Data: 2004-03-08 18:39:54
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Adam pisze:
    ____________________________________

> [...]
    > maja 2 strony w budowie ... nie powinni tylko glownej strony udostepniac -
    > przez co stali sie malo wiarygodni... nie ma ani misji firmy ani liczb

    oto co znalazłem:
    http://kwernecke.webpark.pl/fmg-kariera.html

    Chyba dotyczy to tej samej firmy. najciekawsze jest na samym dole - nagrody
    za osiągnięcie pozycji, wyprawy

    --

    Jerzy
    8.03.04 19:38:10

  • 4. Data: 2004-03-08 20:19:36
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" poszperal i znalazl....:)

    > oto co znalazłem:
    > http://kwernecke.webpark.pl/fmg-kariera.html

    standardowa piramida hierarchii w takim ugrupowaniu jak przypuszczalem jest
    to firma brokerska
    by pracowac jako agent na umowie agencyjnej musisz miec licencje PUNU
    pamietaj!!
    pytanie czy jestes na tyle skuteczny by stworzyc sobie taka grupe ludzi pod
    soba i oni czy beda skuteczni sobie podobna grupe stworzyc...
    te 100000 punktow jest mozliwe w przypadku wielu poziomow ale twojej wlasnej
    struktury
    mozesz nawet utworzyc spolke partnerska wg prawa o dzialalnosci spolek ksh
    by sie ze wspolniekiem nawzajem zatrudnic i w ten sposob omijasz zus (trik
    na wysoka skladke)

    jesli sam bys chcial uzbierac te punkty to hm musialbys byc bbardzoo dobrym
    sprzedawca i miec b duzo wolnego czasu....
    znam bol sprzedazy ubezpieczen i w sytuacji ktora panuje na naszym rynku
    pracy i nie tylko gdzie ludzie ledwo wiaza koniec z koncem nie polecam
    takiego zarobku...
    predzej jako telepracownik i sprzedawanie uslug dobr innym firmom
    tele - praca polega m in na tym ze jezdzisz z laptopem po Polsce i bawisz
    sie w przedstwiciela handlowego jest to nowy trend zarabiania pieniedzy,
    wyniki swojej pracy przesylasz potem przez net swojemu pracodawcy itp..:)
    radze pomyslec nad tym..:)

  • 5. Data: 2004-03-08 20:42:01
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Adam pisze:
    ____________________________________
    > standardowa piramida hierarchii w takim ugrupowaniu jak przypuszczalem jest
    > to firma brokerska
    > by pracowac jako agent na umowie agencyjnej musisz miec licencje PUNU
    > pamietaj!!

    FMG wymaga licencji PUNU

    > predzej jako telepracownik i sprzedawanie uslug dobr innym firm
    > tele - praca polega m in na tym ze jezdzisz z laptopem po Polsce

    Kiedyś jak pracowałem w pewnej fimie wymyśliliśmy, żeby 3 przedawców
    pracowało tylko poza biurem, łącząc się z bazą danych przy wprowadzaniu
    zamówień w terenie, czy nawet bezpośrednio u klientów. Jedyne wizyty
    sprowadzać się miały do zabierania katalogów.

    --

    Jerzy
    8.03.04 21:36:47

  • 6. Data: 2004-03-08 21:04:37
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk"

    > FMG wymaga licencji PUNU

    no tutaj nic nie bede juz pisal :-)

> [...]
    > zamówień w terenie, czy nawet bezpośrednio u klientów. Jedyne wizyty
    > sprowadzać się miały do zabierania katalogów.

    no i tak teraz bedzie wygladala nasza praca... :-) albo samozatrudniac sie
    bedziemy..... => wymog czasu, rynku pracy, postepu technologicznego..