eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaEnterprise Support Account Manager / Warszawa / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-04-16 13:23:43
    Temat: Enterprise Support Account Manager / Warszawa / etat
    Od: Talents Polska <i...@t...pl>

    Dla naszego klienta &#8211; lidera produkcji oprogramowania antywirusowego i
    systemów bezpieczeństwa, poszukujemy profesjonalisty do pracy w
    Warszawie, na stanowisku:

    Enterprise Support Account Manager
    (Warszawa, Ref. WMESAML)


    Zakres odpowiedzialności
    - Zapewnianie technicznego wsparcia kluczowym klientom korporacyjnym
    - Dostarczanie rozwiązań problemów pojawiających się u Klientów oraz
    bieżące dbanie o sprawność działania oprogramowania
    - Identyfikacja obszarów problematycznych oraz tworzenie szybkich I
    skutecznych rozwiązań dla klientów - Zapewnienie szybkiego i
    skutecznego wsparcia dla Klienta (24hx7)
    - Uczestnictwo w strategicznych procesach sprzedaży oraz dostarczanie
    wsparcia w obszarze technicznym dla działu sprzedaży
    - Ocena rynku, identyfikacja potrzeb klientów, utrzymywanie dobrych
    relacji z klientami

    Wymagania techniczne

    - Wykształcenie wyższe
    - Przynajmniej 3-5 letnie doświadczenie w podobnym obszarze działania
    - Doskonała znajomość i pełne zrozumienie modelu OSI
    - Certyfikaty przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: MCSE, MCP;
    CAN, CCNA, CCNP; Unix; Lotus Notes; CISSP
    - Duże doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów:
    Microsoft Windows NT4, Win9x, Win2k, XP; Linux, Unix &#8211; HP UX, AIX,
    Solaris
    - Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: TCP/IP,
    DNS, FTP, HTTP, SMTP; Token Ring
    - Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: LAN &
    WAN; ATM, Frame Relay, Gigabit
    - Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów:
    Microsoft Exchange, IIS & SQL; Lotus Notes or Domino; Remote Access
    Service

    Pozostałe wymagania

    - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość niemieckiego
    będzie dodatkową zaletą)
    - Dostępność 24x7 dla wybranych Klientów
    - Gotowość do nagłych podróży
    - Przynajmniej 2 lata doświadczeń w rozwiązywaniu problemów
    (troubleshooting)
    - Doskonałe umiejętności komunikacyjne
    - Wysokie umiejętności menedżerskie i organizacyjne


    Dodatkowe atuty

    - Certyfikaty w zakresie IT Security
    - Wiedza ekspercka w zakresie programów antywirusowych
    - Doświadczenia w obszarze Business Development

    Oferujemy

    - Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    - Możliwości rozwoju w ramach międzynarodowych struktur firmy


    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim na
    adres:
    i...@t...pl

    W tytule wiadomości proszę zawrzeć następujące informacje: Enterprise
    Support Account Manager, Ref. WMESAML

    Prosimy o dołączenie do każdego dokumentu następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
    zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 133
    poz.
    833".

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1