-
1. Data: 2005-04-16 13:23:43
Temat: Enterprise Support Account Manager / Warszawa / etat
Od: Talents Polska <i...@t...pl>
Dla naszego klienta – lidera produkcji oprogramowania antywirusowego i
systemów bezpieczeństwa, poszukujemy profesjonalisty do pracy w
Warszawie, na stanowisku:
Enterprise Support Account Manager
(Warszawa, Ref. WMESAML)
Zakres odpowiedzialności
- Zapewnianie technicznego wsparcia kluczowym klientom korporacyjnym
- Dostarczanie rozwiązań problemów pojawiających się u Klientów oraz
bieżące dbanie o sprawność działania oprogramowania
- Identyfikacja obszarów problematycznych oraz tworzenie szybkich I
skutecznych rozwiązań dla klientów - Zapewnienie szybkiego i
skutecznego wsparcia dla Klienta (24hx7)
- Uczestnictwo w strategicznych procesach sprzedaży oraz dostarczanie
wsparcia w obszarze technicznym dla działu sprzedaży
- Ocena rynku, identyfikacja potrzeb klientów, utrzymywanie dobrych
relacji z klientami
Wymagania techniczne
- Wykształcenie wyższe
- Przynajmniej 3-5 letnie doświadczenie w podobnym obszarze działania
- Doskonała znajomość i pełne zrozumienie modelu OSI
- Certyfikaty przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: MCSE, MCP;
CAN, CCNA, CCNP; Unix; Lotus Notes; CISSP
- Duże doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów:
Microsoft Windows NT4, Win9x, Win2k, XP; Linux, Unix – HP UX, AIX,
Solaris
- Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: TCP/IP,
DNS, FTP, HTTP, SMTP; Token Ring
- Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: LAN &
WAN; ATM, Frame Relay, Gigabit
- Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów:
Microsoft Exchange, IIS & SQL; Lotus Notes or Domino; Remote Access
Service
Pozostałe wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość niemieckiego
będzie dodatkową zaletą)
- Dostępność 24x7 dla wybranych Klientów
- Gotowość do nagłych podróży
- Przynajmniej 2 lata doświadczeń w rozwiązywaniu problemów
(troubleshooting)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Wysokie umiejętności menedżerskie i organizacyjne
Dodatkowe atuty
- Certyfikaty w zakresie IT Security
- Wiedza ekspercka w zakresie programów antywirusowych
- Doświadczenia w obszarze Business Development
Oferujemy
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwości rozwoju w ramach międzynarodowych struktur firmy
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim na
adres:
i...@t...pl
W tytule wiadomości proszę zawrzeć następujące informacje: Enterprise
Support Account Manager, Ref. WMESAML
Prosimy o dołączenie do każdego dokumentu następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 133
poz.
833".