PracaGrupypl.praca.dyskusjeESTYMATOR....

  • 1. Data: 2003-01-20 15:00:14
    Temat: ESTYMATOR....
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Cześć!
    Czy praca dla tej firmy jest opłacalna, wiarygodna i czy za wykonaną usługę
    przelewają pieniądze na konto??
    Jest to firma zajmująca się badaniem rynku i produktu.
    Dzięki za wszelkie informacje

  • 2. Data: 2003-01-21 15:44:57
    Temat: Re: ESTYMATOR....
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Mała napisał (a):

    > Jest to firma zajmująca się badaniem rynku i produktu.

    A raczej spisywaniem 150 produktow, ich kodow kreskowych, cen z
    hurtownii typy Macro, MHC, Selgros. [0,50 za sztuke]

    Jak ktos lubi to niech sie tym zajmuje. Ciekawe jak potraktuja takiego
    'pracownika' ci z obslugi hurtowni, jesli bedziesz sie paletal 3 godziny
    z kartkami po sali:)

    Jesli duze miasto i duzy market to moze ok, ale jesli maly ...

    Mi powiedzieli, jak spytalem jaka jest forma umowy, ze to sprawa narazie
    nieistotna i porozmawiamy o tym jak 'zbierze sie wieksza kwota' :)

    Podobno prowadza jeszcze ankiety ale niemialem z tym do czynienia.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 3. Data: 2003-01-28 12:08:50
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 21 Jan 2003 16:44:57 +0100, gryz0N <g...@i...pl> wrote:

    >Jak ktos lubi to niech sie tym zajmuje. Ciekawe jak potraktuja takiego
    >'pracownika' ci z obslugi hurtowni, jesli bedziesz sie paletal 3 godziny
    >z kartkami po sali:)

    Zostaniesz grzecznie wyproszony.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2003-01-31 14:48:54
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zostaniesz grzecznie wyproszony.

    Właściwie to właściciel hurtowni nie ma takiego prawa.Jest gdzieś
    napisane,że nie ma prawa zabronić wglądu w cenę towaru...tyle,że aby dokonać
    spisu należy kulturalnie umówić się i przyjść o wyznaczonej porze i
    pasującej właśnie jemu....
    Pozdrawiam
    Mała