PracaGrupypl.praca.szukanaDziennikarz/polonista szuka pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2005-08-13 23:25:12
    Temat: Dziennikarz/polonista szuka pracy w Warszawie
    Od: "YanooshP" <j...@o...pl>

    Pilnie poszukuję pracy w Warszawie w związku z przeprowadzką z Białegostoku.
    Jestem z wykształcenia polonistą, mam prawie trzyletnie doświadczenie
    pedagogiczne, dlatego chętnie podejmę pracę w szkole. Od kilku lat zajmuję się
    również dziennikarstwem, jestem gotów podjąć pracę w redakcji, wydawnictwie czy
    agencji reklamowej. Mogę także udzielać korepetycji, pisać prace, zająć się
    korektą, zatrudnić się w hurtowni książek, księgarni, placówkach kulturalnych i
    oświatowych.
    Pracodawco jestem do twoich usług ! Jeżeli szukasz solidnego, uczciwego i
    kompetentnego pracownika, nie mogłeś lepiej trafić !

    kontakt: 085 7440 775
    lub 0604554116
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-08-14 19:12:06
    Od: "Paweł Cern" <n...@s...neostrada.pl>

    > Jestem z wykształcenia polonistą, mam prawie trzyletnie doświadczenie
    > pedagogiczne, dlatego chętnie podejmę pracę w szkole. Od kilku lat zajmuję
    > się

    Pierwszy raz widzę polonistę który umie posługiwać się komputerem i wie
    gdzie szukać. Trzymam kciuki!