-
1. Data: 2004-09-07 10:00:54
Temat: Dyrektorze! Może potrzebujesz właśnie mnie!
Od: "Paulina" <p...@o...pl>
Szanowni Państwo!
Jestem absolwentką UŁ: 3-letnich studiów zawodowych, ze specjalizacją
filologiczną (FILOLOGIA POLSKA) oraz dwuletnich studiów uzupełniających na tym
samym kierunku. Posiadam tytuł magistra oraz przygotowanie pedagogiczne.
Poszukuję pracy w charakterze nauczycielki języka polskiego w szkole podstawowej
lub w gimnazjum (Łódź i okolice, ewentualnie W-wa- praca+zakwaterowanie).
Potrafię pracować z dziećmi dyslektycznymi- ukończyłam kurs: dysleksja w
starszym wieku szkolnym i kurs: doskonalenie analizy dzieła filmowego w WODN.
W tym roku skończyłam staż na nauczyciela kontraktowego i decyzją komisji
kwalifikacyjnej, awansowałam na ten stopień. Jestem młodą, kreatywną osobą.
Byłam wychowawczynią klasy, prowadziłam kółko polonistyczne, redagowałam ścienną
gazetkę szkolną. Pracowałam w liceum wieczorowym, liceum dziennym i gimnazjum.
Pragnę się realizować jako nauczycielka języka polskiego. Potrafię obsługiwać
komputer, znam język angielski. Jestem dobrą organizatorką imprez szkolnych:
zorganizowałam zabawę andrzejkową, Wigilię, Dzień Matki, przygotowałam spektakl
teatralny pt. „Mały książę". Współuczestniczyłam w przygotowaniu projektu
dotyczącego Grecji.
Ukończyłam w WODN kurs terapii pedagogicznej, w związku z tym wiem, jak należy
postępować z dziećmi dyslektycznymi. Kurs wzbogacił mój warsztat wieloma
ćwiczeniami, sprzyjającymi pracy z dziećmi z mikrouszkodzeniami mózgu.
Poznałam m.in. metodę Dennisona (gimnastykę mózgu), pozwalającą przezwyciężyć
trudności z dysleksją, dysgrafią i dysortografią, wiem, jak pobudzać młodego
człowieka do myślenia, za pomocą masowania tzw. punktów na myślenie.
Nauczyłam się także, jak stymulować tzw. mowę wewnętrzną.
Poznałam typy inteligencji i podstawowe ćwiczenia rozwijające dany typ, np.
inteligencję językową, wizualno-przestrzenną.
Wiem, jak usprawniać zaburzone funkcje percepcyjno-motoryczne.
Poza tym, pracowałam w szkole przyjaznej dyslektykom, w związku z tym,
indywidualnie podchodziłam do osób mających problemy z czytaniem i pisaniem.
Mogę pracować jako terapeutka pedagogiczna, w przypadku propozycji- uzupełnię
kwalifikacje na studiach podyplomowych.
Moje metody pracy sprawiły, iż uczniowie z tzw. problemami szkolnymi, osiągnęli
dobre wyniki w nauce w klasyfikacji końcoworocznej.
W tym roku skończyłam staż na nauczyciela kontraktowego i decyzją komisji
kwalifikacyjnej, awansowałam na ten stopień. Jestem młodą, kreatywną osobą.
Byłam wychowawczynią klasy, prowadziłam kółko polonistyczne, redagowałam ścienną
gazetkę szkolną. Pracowałam w liceum wieczorowym, liceum dziennym i gimnazjum.
Cechują mnie otwartość, odpowiedzialność, kreatywność, dążenie do osiągnięcia
postawionych przez siebie celów.
Zatrudniając mnie zyskacie Państwo:
*zdyscyplinowanie
*witalność- jestem osobą energiczną
*pracownika posiadającego odpowiednie przygotowanie
*skuteczność i konsekwencję w działaniu
*punktualność
*kreatywnego pracownika, propagującego nowe metody nauczania
*osobę, która będzie dążyć do nieustannego dokształcania się
*wymagającego- przede wszystkim od siebie- nauczyciela
*pracownika dostrzegającego indywidualne cechy każdego ucznia
*sprawiedliwą, cierpliwą, wyrozumiałą, gotową do poświęcania się osobę, wierzącą
w możliwości innych ludzi, niezniechęcającą się niepowodzeniami
Jestem młodą, ambitną i otwartą osobą. Poszukuję pracy, w której mogłabym się
rozwijać.
Oświadczam, iż mam dużo zapału i chęci do pracy oraz osiągnięcia sukcesu zawodowego.
PODEJMĘ RÓWNIEŻ PRACĘ W CHARAKTERZE SEKRETARKI, ASYSTENTKI, RECEPCJONISTKI,
KOREKTORA (po przeszkoleniu)
CZEKAM TAKŻE NA INNE OFERTY STAŁEJ PRACY!
p...@o...pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl