PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat

  • 1. Data: 2002-09-30 19:33:42
    Temat: Dylemat
    Od: "jodrex" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich i naświetlam sytuację. Moje dziewczyna po studiach dłuższy
    czas poszukiwała pracy, w końcu znalazła w W-wie, wiązało się to z
    przeprowadzką . Jej firma jest międzynarodowa, wydaje się dobrze
    zorgnizowana, atmosfera pracy też nie najgorsza no i pieniądze jak na
    początek też mogą być. Pracuje w dziale księgowym więc i jakieś perspektywy
    rozwoju są.
    Problem wynikł z tego, że wcześniej rozsyłała dużo ofert, w tym jedną do
    firmy z mojego 60 tysięcznego miasta na ścianie wschodniej. Teraz ta firma
    odezwała się i proponują jej stanowisko kontrolera finansowego. Ogłoszenie
    ukazało się w warszawskim dodatku "Praca", a właścicielem jest firma
    austriacka więc domniemam, że i kasa jest niezła (na pewno większa niż ta
    obecna). No i teraz jest dylemat co robić? Wracać do miasta gdzie jest 5
    firm na jakimś poziomie, wysokie bezrobocie czy jednak zostać w W-wie gdzie
    w razie utraty pracy są o wiele większe szanse na znalezienie czegoś innego?
    Dodam, że to ja nosiłem się z zamiarem zmiany pracy i przeprowadzki do
    stolicy, bo moja obecna praca i firma w żaden sposób nie pozwala mi na
    rozwój.
    Wiem, że taki problem to może nie problem, ale jestem ciekawy waszej opinii.
    Byłbym też wdzięczny za informację ile w stolicy dostaje kontroler finansowy
    z bardzo dobrym językiem niemieckim i niezbyt długim stażem.

    Dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-01 05:38:30
    Temat: Re: Dylemat
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "jodrex" <j...@w...pl> wrote in message news:ana8re$35s$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > odezwała się i proponują jej stanowisko kontrolera finansowego. Ogłoszenie

    tylko tu mała uwaga... myślisz że w tej firmie będzie pracowała do
    emerytury???? co zrobi jak bedzie chciała/musiała zmienić pracę??? usiąść i
    płakać?

    --
    pozdrówka, Slavo

    /kiedyś z 50 tysięcznego miasta w środku Polski

  • 3. Data: 2002-10-08 09:23:02
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    jodrex wrote:

> [...]
    > Byłbym też wdzięczny za informację ile w stolicy dostaje kontroler finansowy
    > z bardzo dobrym językiem niemieckim i niezbyt długim stażem.

    IMHO moze spokojnie wybrac sie na rozmowe do firmy w waszym miescie, by
    zorientowac sie w sytuacji (jaka placa, warunki itp). Moze tez bez obaw
    powiedziec, iz wlasnie jest zatrudniona na takim i takim stanowisku w
    stolicy, ale zastanawia sie nad powrotem "do domu" a co za tym idzie
    zmiana pracy - byc moze (powtarzam: byc moze) wtedy dostanie od
    potencjalnego pracodawcy lepsza oferte. Decyzje podejmie/podejmiecie,
    gdy porownacie obie mozliwosci zarobku. Ehhh.. W kazdym razie zycze
    powodzenia..

    Pozdrawiam,
    Cass