PracaGrupypl.praca.dyskusjeDot p.p.o.

  • 1. Data: 2003-11-07 15:28:10
    Temat: Dot p.p.o.
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    Czy ktoś wie co się dzieje z grupą pl.praca.oferowana, serwer news.gazeta.pl
    wyczyścił wszystkie posty i teraz ta grupa jest całkowicie pusta :(

    pozdrawiam, Robert

  • 2. Data: 2003-11-07 15:55:14
    Temat: Re: Dot p.p.o.
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Rob59 <R...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś wie co się dzieje z grupą pl.praca.oferowana, serwer news.gazeta.pl
    > wyczyścił wszystkie posty i teraz ta grupa jest całkowicie pusta :(

    Serwer miał awarię, ściągnij posty z innego albo poczekaj aż pojawią się
    świeżo zmoderowane.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-11-07 15:55:47
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-11-07 16:42:39
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Konrad Inglot wrote:

    > Serwer miał awarię, ściągnij posty z innego albo poczekaj aż pojawią się
    > świeżo zmoderowane.

    dyski sie zepsuly :)

    m.

  • 5. Data: 2003-11-07 17:59:24
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Konrad Inglot <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Serwer miał awarię, ściągnij posty z innego albo poczekaj aż pojawią się
    > świeżo zmoderowane.

    Kopii danych nie zrobili ? Zwolnić administratora !

  • 6. Data: 2003-11-08 10:05:17
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    leszek wrote:

    > news.gazeta.pl

    > Kopii danych nie zrobili ? Zwolnić administratora !

    hehehe :))))

    m.

  • 7. Data: 2003-11-08 10:31:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Kopii danych nie zrobili ? Zwolnić administratora !

    Kopii danych _czego_?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-11-08 15:09:34
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Teraz spokojnie poczytaj: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10477 dzień życia, sprawność

  • 9. Data: 2003-11-09 08:06:39
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Teraz spokojnie poczytaj: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    iiiii ?

    m.

  • 10. Data: 2003-11-09 18:34:35
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:
    > iiiii ?

    Tnij cytaty na przykład.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10478 dzień życia, sprawność