PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony Projektant/Programista PHP / zdalna

  • 1. Data: 2004-05-18 20:07:08
    Temat: Doświadczony Projektant/Programista PHP / zdalna
    Od: "Programista" <p...@o...pl>

    Witam,

    Od 3 lat pracuję jako projektant/programista aplikacji
    internetowych realizowanych w języku PHP. Doświadczenie to obejmuje prawie każdą
    bibliotekę tego środowiska. Posiadam umiejętności programowania strukturalnego
    jak i obiektowego. W dorobku mam ponad 10 systemów intra i internetowych.
    Począwszy od systemów CMS, poprzez aplikacje klasy CRM, na udziale w dużym
    systemie sprzedaży skończywszy. Praktycznie jestem w stanie napisać w PHP każdą
    aplikację.
    Najchętniej podejmuję się pisania projektów ambitnych i narzędziowych. Z moich
    aplikacji korzysta między innymi ITI Film Studio.

    Obecnie szukam nowych zleceń. Prowadzę działalność gospodarczą, dlatego
    preferowana forma rozliczenia - Faktura VAT. Forma współpracy - praca zdalna.

    Chętnie nawiążę stałą współpracę z firmą zajmującą sie tworzeniem systemów
    server-side przy użyciu technologii PHP.

    Inne znane mi technologie: HTML JavaScript CSS XML C C++ Java Oracle Informix
    MySQL Postgres PowerBuilder...

    Adres kontaktowy: p...@o...pl