PracaGrupypl.praca.dyskusjeDojazd na szkolenie

  • 1. Data: 2003-05-07 13:35:59
    Temat: Dojazd na szkolenie
    Od: "wiktor" <w...@p...fm>

    Witam.

    Czy dojeżdżająć na szkolenie służbowe trzeba mieć bilet na przejazd z miasta
    w którym się pracuje?
    Czy można dojechać z innej miejscowości (krótszy dojazd).
    Czy firma zwraca takie koszty?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2003-05-07 20:03:49
    Temat: Re: Dojazd na szkolenie
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    miasta
    > w którym się pracuje?
    > Czy można dojechać z innej miejscowości (krótszy dojazd).
    ---------
    mi zwrócili, jechałem dłuższą trasą niż wcześniej (zahaczyłem o inne miasto
    po drodze na 1 dzień). Musiałem tylko dołączyć bilety, napisać "dwa' słowa
    wyjaśnienia. Oczywiście oddali mi za trasę z miasta gdzie było szkolenie do
    tego gdzie mieszkam, za podróż prywatną niestety nie wypłacili :)