PracaGrupypl.praca.szukanaDodatkowa praca zdalna (Partnerzy Cisco / Microsoft / Checkpoint)

  • 1. Data: 2006-07-19 13:31:59
    Temat: Dodatkowa praca zdalna (Partnerzy Cisco / Microsoft / Checkpoint)
    Od: "A.N." <n...@p...fm>

    Witam

    Szukam dodatkowej pracy zdalnej u integratorów sieci/systemów
    komputerowych. Oferta skierowana jest głównie do partnerów Cisco /
    Microsoft lub Checkpoint. Jestem w posiadaniu puli certyfikatów
    uzyskanych nakładem prywatnych środków pieniężnych oraz czasu.
    Certyfikaty te, przydatne partnerom wyżej wymienionych firm są dla mojej
    aktualnej firmy bezużyteczne. Jeżeli ktoś z Państwa jest zainteresowany
    pozyskaniem konsultanta d.s. Sieci Komputerowych oraz bezpieczeństwa to
    bardzo proszę o kontakt pod adresem e-mail: n...@p...fm

    Posiadane przeze mnie certyfikacje to:

    Microsoft Certified Systems Engineer (Windows 2003 oraz NT)
    Cisco Certified Design Professional
    Cisco Certified Network Professional
    Checkpoint Certified Security Administrator

    Serdecznie Pozdrawiam
    Artur N.