PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin

  • 1. Data: 2007-02-16 00:16:39
    Temat: Dobry admin to zły admin
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 2. Data: 2007-02-16 06:42:22
    Temat: Re: Dobry admin to zły admin
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    On 16-02-07 1:16, in article er2t59$jrj$...@n...telbank.pl, "Tomasz
    Motyliński" <m...@w...eu> wrote:

    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    > utrzymywać administratora. Bez komentarza.
    Trzeba im pokazac, ze admin jednak jest niezbedny :)))

    Dariusz
    http://www.szkolenia.samodoskonalenie.com

  • 3. Data: 2007-02-16 07:06:45
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomasz Motyliński wrote:

    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    > utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    To macie zajebistego admina, jak się zepsuje, to zapłaczą!

  • 4. Data: 2007-02-16 08:08:01
    Od: "delf" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Tomasz Motyliński
    > Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

    Ciekawe podejscie do sprawy - graniczace z ignorancja

    W przypadku firmy w ktorej pracuje jest wlasnie tak, ze jak nic sie nie
    psuje, jest cisza i spokoj to znaczy ze dzial IT dobrze pracuje ;). Zreszta
    pewnego razu dyrektor firmy w ktorej pracuje (firma zatrudnia ok 2k
    pracownikow) - stwierdzil, iz czym mniej o dziale IT slyszy tym lepiej dla
    nas - bo to znaczy, iz idealnie wywiazujemy sie ze obowiazkow i co
    wazniejsze swidczy to o naszym profesjonalizmie.
    No ale co kraj to obyczaj ;)

  • 5. Data: 2007-02-16 09:05:08
    Od: u...@g...pl

    Witam,

    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    > utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    ....i po tym też się nie zepsuło??? ;-)

    Usjwo

  • 6. Data: 2007-02-16 10:45:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 16 Feb 2007 01:16:39 +0100, Tomasz Motyliński wrote:

    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    > utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    a ja bym powiedział inaczej:
    Macie za mało rzeczy do roboty w skutek czego wyrabiacie się z
    powierzonymi obowiązkami mając czas na profilaktyke nie zaś wylacznie na
    gaszenie pożarów jak to jest w przypadku przeciążonego działu

    --
    futszaK
    0601061867

  • 7. Data: 2007-02-16 11:26:05
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomasz Motyliński wrote:
    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    > utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    Ponoc lekarz cesarza chinskiego otrzymywal wyplate tylko w tym czasie,
    gdy cesarz byl zdrowy :). Taki model by sie nadal do zatrudniania admina.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 8. Data: 2007-02-16 11:34:35
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Ponoc lekarz cesarza chinskiego otrzymywal wyplate tylko w tym czasie,
    > gdy cesarz byl zdrowy :). Taki model by sie nadal do zatrudniania admina.

    Tak, ale nasze chore prawo takie rozwiązanie uniemożliwia...

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 9. Data: 2007-02-16 11:46:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 01:16:39 +0100, Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    wklepał(-a):

    >Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    >utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    Dobry admin w kiepskiej firmie czasem sam coś psuje, żeby było widać, że jest
    potrzebny. :)

  • 10. Data: 2007-02-16 12:18:07
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 16 Feb 2007 12:46:25 +0100, Sławomir Szyszło wrote:

    > Dobry admin w kiepskiej firmie czasem sam coś psuje, żeby było widać, że jest
    > potrzebny. :)

    dobry admin w kiepskiej firmie długo nie pracuje... :>