PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOMENY tylko $ 10 /rok

  • 1. Data: 2002-01-15 14:27:02
    Temat: DOMENY tylko $ 10 /rok
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    Serwery od $17/rok, Domeny tylko $10/rok

    Znajdziesz tutaj profesjonalny hosting w normalnej cenie. Dla korporacji,
    dla małych firm, dla osób prywatnych. Zakres usług większy niż oczekujesz.
    Ceny niższe niż sądzisz. Robimy to od początku 1997 roku. W Polsce i USA.
    Ludzie którzy wynajmują u nas serwery wirtualne i dedykowane mówią że
    nareszcie mają swoje wirtualne biuro i sklep w najlepszej dzielnicy. Coś w
    tym musi być.

    Dbamy o Twój komfort, poczucie bezpieczeństwa i niezależności. Dlatego
    właściwie wszystko możesz u nas zrobić samodzielnie, o dowolnej porze, z
    dowolnego miejsca - w pracy, w domu i na wakacjach - Twoje wirtualne biuro
    jest w najlepszej dzielnicy i zawsze w zasięgu ręki. Za 5 minut możesz
    dostać kluczyki, a potem przez całe 3 tygodnie testować wszystko w ramach
    jazdy próbnej. To najlepszy sposób żeby sprawdzić dlaczego nas tak lubią.

    Nasz Hosting Nowej Generacji można od początku XXI wieku legalnie i
    oficjalnie klonować - możesz uzyskać Status Wirtualnego ISP albo
    współpracować z nami w ramach naszego Programu Partnerskiego.

    W każdym przypadku stosujemy unikalne rozwiązania pozwalające nam na
    udzielanie pełnej gwarancji otrzymania należnych Partnerom korzyści.
    Rozwiązania te zabezpieczają w 100% przed pominięciem przez potencjalnego
    Klienta co zwykle jest kluczowym problemem w Programach Partnerskich
    związanych z usługami świadczonymi w Internecie.

    Skorzystaj z 21 dni Jazdy Próbnej! www.jarpol.and.pl/biuro/21.cgi

    Sprawdź co ludzie mówią o nas i naszej ofercie

    więcej opinii

    Dziekuje za ekspresowa odpowiedz ... i to jeszcze w niedziele ... Jestem
    pelen podziwu dla szacunku z jakim wasza firma traktuje klientow no i
    oczywiscie dla waszej oferty. W sumie jesli to bedzie pomocne wam w
    marketingu na przyszlosc, to wlasnie dostep do MySQL mnie urzekl (bez
    robienia ceregieli) i ta lekkosc administracji kontem (subdomeny, aliasy,
    itp.) i jeszcze blyskotliwy sposob prezentowania waszej oferty. No dosc tego
    chwalenia :)))
    Artur - Gdańsk

    czekamy www.jarpol.and.pl/

  • 2. Data: 2002-01-15 15:58:55
    Temat: Re: DOMENY tylko $ 10 /rok
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarpol" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Serwery od $17/rok, Domeny tylko $10/rok
    <cut>
    > Sprawdź co ludzie mówią o nas i naszej ofercie

    Tego co ja bym chcial powiedziec o tym poscie, nie da sie powtorzyc. Ot i
    trafil nam sie profesjonalny ISP.

    <cut>
    > itp.) i jeszcze blyskotliwy sposob prezentowania waszej oferty. No dosc
    tego
    > chwalenia :)))
    > Artur - Gdańsk

    ROTFL
    Pinio - Wa-wa

    > czekamy www.jarpol.and.pl/

    I jeszcze dluuuugo poczekacie
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-01-15 21:35:16
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "jarpol" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    Spadaj spamerze!!!

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-01-15 21:35:16
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "jarpol" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    Spadaj spamerze!!!

    Wiesiek

  • 5. Data: 2002-01-16 18:53:46
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 15 Jan 2002 22:35:16 +0100,
    =?iso-8859-2?Q?Wies=B3aw_Wronowicz?= <w...@p...com>
    wrote:

    >Użytkownik "jarpol" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Spadaj spamerze!!!

    Aaaa tam mysle ze ucieszyliby sie z 200 tysiecy ofert i zapytan
    ofertowych co nie ;-P

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-01-17 09:22:15
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> napisał w wiadomości
> [...]
    > =?iso-8859-2?Q?Wies=B3aw_Wronowicz?= <w...@p...com>

    > Aaaa tam mysle ze ucieszyliby sie z 200 tysiecy ofert i zapytan

    I jeszcze z 5-cio kilobajtowych wyjasnien dlaczego ich tak lubimy i dlaczego
    sa tacy dobrzy od kazdego na grupie - po kilka razy, zeby na pewno do nich
    dotarlo:)
    /p