-
1. Data: 2003-08-21 22:45:59
Temat: DELPHI
Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
Witam...
Bo było na grupie że Delphi są OK.
Poniżej przedstawiam ogłoszenie (tydzień temu to samo w prasie i
internecie), proszę o informację gdyby ktoś się starał na to stanowisko -
praca w Krakowie akurat (podwzGórki Tylnieckiej) czy się wogóle odezwali,
czy wogóle ktoś chciał rozmawiać przez telefon (ale z firmy docelowej, nie z
BIGRAMU czy coś tam)...
'W CUDA NIE WIERZE'
th
Delphi
Wieloletnie doświadczenie uczyniło nas największym i najbardziej
wszechstronnym producentem części i systemów samochodowych na świecie
(189.000 pracowników,167 zakładów produkcyjnych, 32 centra techniczne).
Nowoczesna technologia i jakość stały się podstawą szerokiej gamy rozwiązań
technicznych. Obecnie do Centrum Technicznego w Krakowie poszukujemy osób
na stanowisko:
TECHNIK DS. DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
Zadania:
zbieranie i przechowywanie dokumentów (dane, projekty, specyfikacje) w bazie
danych
uczestniczenie we wdrożeniu i rozwoju bazy danych w Centrum Technicznym
uczestniczenie w zarządzaniu procesem zmiany informacji technicznej
tworzenie raportów materiałowych produktów.
Wymagania:
wykształcenie średnie techniczne (mechaniczne lub elektryczne)
znajomość ogólnej dokumentacji technicznej
znajomość CAD
znajomość obsługi komputera (MS Office, Lotus Notes)
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij pilnie swoje C.V i list motywacyjny w
języku
polskim i angielskim do:
Centrum Techniczne Kraków, ul. Podgórki Tynieckie 2, 30-399 Kraków
Agata Malina, e-mail: a...@d...com
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie
danych
osobowych, Dziennik Ustaw Nr. 133 Poz. 883)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
--
Inne oferty: www.bigram.pl
Wiadomość wygenerowana automatycznie.
--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!
-
2. Data: 2003-08-22 14:25:21
Temat: Re: DELPHI
Od: "Pyetia" <p...@p...gazeta.pl>
> znajomość CAD
> znajomość obsługi komputera (MS Office, Lotus Notes)
> znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
A znasz Lotus Notes?
Poza tym to ogloszenie bylo niedawno w ostatni poniedzialek w GW, wiec daj
im czas do namyslu. Moze jeszcze zadzwonia?? Haven knows:)
Piotrek
-
3. Data: 2003-08-23 10:57:57
Temat: Re: DELPHI
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Pyetia napisał:
> A znasz Lotus Notes?
A trzeba go jakos specjalnie poznawać, czy wystarczy 10. minutowy ogląd.
Bo z tego co pamiętam, to LN ze strony użytkownika jakiś łatwy był. ;)
Flyer
-
4. Data: 2003-08-23 17:21:22
Temat: Re: DELPHI
Od: "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl>
Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bi7hdq$etg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Pyetia napisał:
>
> > A znasz Lotus Notes?
>
> A trzeba go jakos specjalnie poznawać, czy wystarczy 10. minutowy ogląd.
> Bo z tego co pamiętam, to LN ze strony użytkownika jakiś łatwy był. ;)
>
> Flyer
Dokladnie. Korzystanei z LN polega na:
1. Uruchomieniu programu
2. Kliknieciu na ikonke ze swoja poczta
3. Wpisaniu hasla
4. Przegladaniu poczty, ew. odpowiadaniu na nia
Wszystkie bardziej zlozone operacje przeprowadza sie po przestudiowaniu
helpa albo po
telefonie do helpdesku.
Zreszta nie wiem po co to halo. Ta firma i tak juz przechodzi na Outlooka.
M.
-
5. Data: 2003-08-24 11:37:06
Temat: Re: DELPHI
Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)
"MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl> writes:
[...]
> Zreszta nie wiem po co to halo. Ta firma i tak juz przechodzi na Outlooka.
ZTCW Outlook umiera smiercia naturalna
-
6. Data: 2003-08-25 09:30:54
Temat: Re: DELPHI
Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
> > znajomość CAD
> > znajomość obsługi komputera (MS Office, Lotus Notes)
> > znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
>
> A znasz Lotus Notes?
A Ty znasz? Coś taki zabawny... W szkole nie uczyli.
> Poza tym to ogloszenie bylo niedawno w ostatni poniedzialek w GW, wiec daj
> im czas do namyslu. Moze jeszcze zadzwonia?? Haven knows:)
Jasne, cały czas czekam.
Najlepsze są te ogłoszenia, w których pisze że przyjmą najchętniej
absolwenta ale żeby umiał robić to i to i to i jeszcze znał to i to i to i
miał jakieś doświadczenie. To chyba zaocznego, co?
Th
-
7. Data: 2003-08-28 20:48:30
Temat: Re: DELPHI
Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
Użytkownik "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bi8803$k6d$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:bi7hdq$etg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Pyetia napisał:
> >
> > > A znasz Lotus Notes?
> >
> > A trzeba go jakos specjalnie poznawać, czy wystarczy 10. minutowy ogląd.
> > Bo z tego co pamiętam, to LN ze strony użytkownika jakiś łatwy był. ;)
> >
> > Flyer
>
> Dokladnie. Korzystanei z LN polega na:
> 1. Uruchomieniu programu
> 2. Kliknieciu na ikonke ze swoja poczta
> 3. Wpisaniu hasla
> 4. Przegladaniu poczty, ew. odpowiadaniu na nia
>
> Wszystkie bardziej zlozone operacje przeprowadza sie po przestudiowaniu
> helpa albo po
> telefonie do helpdesku.
>
> Zreszta nie wiem po co to halo. Ta firma i tak juz przechodzi na Outlooka.
No w tym momencie to dogiąłeś na maksa.!!! :))
Delphi - to tak jakby ktoś w roku 2003 wymagał umiejętności redagowania
tekstów w TAGu, który nie wiadomo czy poprawnie pracuje z 486 z drukarką na
złączu Centronics... no... kiedyś uczyli o tym w szkołach.
Dzięki za info, i potwierdzenie moich przypuszczeń że ta firma jednak to
dno.
Myślałem że Lotus Notes to coś poważnego....
Th
-
8. Data: 2003-08-29 17:19:57
Temat: Re: DELPHI
Od: "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl>
Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bilpv2$jf$1@arrakis.solutions.net.pl...
> Delphi - to tak jakby ktoś w roku 2003 wymagał umiejętności redagowania
> tekstów w TAGu, który nie wiadomo czy poprawnie pracuje z 486 z drukarką
na
> złączu Centronics... no... kiedyś uczyli o tym w szkołach.
> Dzięki za info, i potwierdzenie moich przypuszczeń że ta firma jednak to
> dno.
> Myślałem że Lotus Notes to coś poważnego....
>
Firma jest OK, ale zgadzam sie ze wymaganie odnosnie LN
mogli sobie odpuscic. Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
godziny.
MIchal
-
9. Data: 2003-08-29 22:49:24
Temat: Re: DELPHI
Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
> Firma jest OK, ale zgadzam sie ze wymaganie odnosnie LN
> mogli sobie odpuscic. Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
> godziny.
>
> MIchal
No mnie przykładowo zcięło z nóg. Jestem w stanie nauczyć się w ciagu od 1
godziny do 2 tygodni obsługi każdego programu, przynajmniej podstawowych
potrzebnych funkcji, więc w czym oni widzą problem. Może sami myślą że to
bariera nie do przeskoczenia.
Druga taka sprawa to w ogłoszeniach MasłowskiejCG - umiejętność obróbki
szlifierki bezkołowej.
Bezkłowa to wiem jak wygląda i obsługa nie jest bynajmniej skomplikowana, bo
po ustawieniu na wymiar trzeba tylko podawać materiał, ale bezkołowa to nie
wiem. Może ma napęd rozwiązany jakoś bez kół pasowych albo zębatych...
szlifuje laserem, tak się technologia zmieniła...
Czasem szkoda że za tak poważne rzeczy jak rekrutacja w branży mechanicznej
biorą się jakieś nieuki po marketingu, nie umniejszając nikomu kto w tym
znalazł swój sposób na życie.
Th+
Gdy nie ma już o czym rozmawiać na rozmowie kwalifikacyjnej, zaczyna się
temat znajomości języków, który jest barierą nie do przeskoczenia dla
rekrutującego, ponieważ jak można udowodnić że umie się przykładowo
angielski w stopniu średniozaawansowanym a w stopniu komunikatywnym skoro
pytanie o znajomość języków padło w tym właśnie języku.
-
10. Data: 2003-08-30 12:03:01
Temat: Re: DELPHI
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
MIchal napisał:
> Firma jest OK, ale zgadzam sie ze wymaganie odnosnie LN
> mogli sobie odpuscic. Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
> godziny.
Trochę złośliwie - takie wymagania świadczą o kulturze organizacyjnej
[gdzieś wpisali wielkimi wołami, że komunikacja elektroniczna jest
oparta WYŁĄCZNIE na LN - dodatkowa przesłanka - posiadają
skonkretyzowaną "kulturę organizacyjną"], lub o osobowości piszącego
ogłoszenie ["do dzisiaj nie wiem, jak się wysyła te cholerną pocztę pod
LN" ;)].
Flyer