PracaGrupypl.praca.szukanaD Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z Wawy

  • 1. Data: 2009-06-23 20:43:02
    Temat: D Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z Wawy
    Od: Miły koleś <s...@g...pl>

    Może nie do końca trafiłem z kategoriami ale gdzieś musiałem to dać :)
    W piątek 26 (lub w czwartek) jadę do mikołajek i szukam kobiety która
    może mi towarzyszyć - place za cały pobyt - do soboty - może niedzieli.
    Wyjazd z warszawy - szukam zainteresowanych dziewczyn, wszystko na mój
    koszt wiec nie martw sie o kasę.

    Ja mam 26 lat - mile widziane foto na maila oraz opis "o sobie"
    Stawiam wszystko - więcej info na mailu.

    Zapraszam kobiety :)

    Pytajcie a odpowiem - postarajcie sie pisać szybko bo już za 2 dni muszę
    mieć wszystko poukładane.

    Jedziemy moim samochodem.
    Będziemy jechać tylko we dwoje, nie jestem zboczeńcem ani seryjnym
    zabójcą więc sie nie martw :)

    Piszcie na s...@g...pl