PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to jest coś z książki "zasady Dilberta" ?

  • 1. Data: 2004-09-06 21:41:00
    Temat: Czy to jest coś z książki "zasady Dilberta" ?
    Od: "Ewa P." <e...@t...pl>

    Czy to jest coś z książki "zasady Dilberta" ?:
    Moja szefowa uwielbia się wszystkich czepiać. Zajmuję się tzw. pracą
    papierkową ( 97% czasu pracy) w sklepie z upominkami.Po moim powrocie z
    urlopu parę razy zapowiadała mi poważną rozmowę pt. co ona niby zastała
    podczas mojego urlopu.
    Jedyny zarzut jaki usłyszałam brzmiał:
    czy Pani nie przeszkadzają te nie wystawione świeczki ??
    dla niewtajemniczonych tłumaczę: za moim krzesłem biurowym stała 1 szt.
    (słownie: jedna sztuka) świecy, której koleżanki nie zdążyły wystawić na
    salę sprzedażową.
    Aha! jeszcze usłyszałam,że w każdym kącie coś było ( ???) a jak ja chciałam
    coś powiedzieć to zobaczyłam skrzyżowane ręce szefowej i usłyszałam: ja nie
    będę pani słuchać

  • 2. Data: 2004-09-07 10:42:24
    Temat: Re: Czy to jest coś z książki "zasady Dilberta" ?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Ewa P.; <chiljl$abc$1@news.mm.pl> :

> [...]
    > papierkową ( 97% czasu pracy) w sklepie z upominkami.Po moim powrocie z
    > urlopu parę razy zapowiadała mi poważną rozmowę pt. co ona niby zastała

    Niby co zastała? - swój własny stres, bo musiała robić za Ciebie, albo
    coś się wydarzyło [bez obrazy]? Nie da się zwalczyć pamięci tego stresu,
    zwłaszcza że jest kojarzony z Tobą. Możesz się albo uzbroić w
    cierpliwość, albo szukać nowej pracy. Możesz też powalczyć, ale sądząc z
    zachowania Twojej szefowej powoduje to jeszczę większe uprzedzenia.

    Flyer - nie jestem specjalistą
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101