PracaGrupypl.praca.szukanaCzy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN

  • 1. Data: 2004-03-04 18:39:12
    Temat: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    Od: "blendi" <b...@o...pl>

    Witam
    Od kilku tygodni szukam pracy w Warszawie i poza multi marktingiem Nikt się
    nie odzywa.
    Szukam pracy przez wszystkie możliwe formy "szukania" i nic. A w newsach
    tylko informatycy.

    Ludzie!!! może Wy wiecie jak mam szukać, aby zacząć pracę na etat choćby za
    1000 PLN!!!!

    pzdr
    maciek

    --
    Maciej Brędel
    Tel: 502732200

  • 2. Data: 2004-03-05 07:48:59
    Od: "woo-cash" <w...@W...kn.pl>

    Użytkownik "blendi" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    się
    > nie odzywa.
    > Szukam pracy przez wszystkie możliwe formy "szukania" i nic. A w newsach

    Jeszcze nie słyszałem, żeby jakiś pracodawca zatrudnił kogoś "na litość".
    "Oni" się po prostu na to nie łapią. ;-)

    Pozdrawiam,
    Woo.

    PS. Jeśli szukasz w ten sam sposób, co tutaj, to nic dziwnego, że Ci się nie
    udaje znaleźć.

  • 3. Data: 2004-03-05 07:48:59
    Od: "woo-cash" <w...@W...kn.pl>