PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos zna te firme?

  • 1. Data: 2002-09-19 09:03:17
    Temat: Czy ktos zna te firme?
    Od: "Selma" <s...@g...pl>

    Chodzi mi o firme D.A.S Ubezpieczenie Prawne z siedziba w Warszawie na ul.
    Wspólnej?
    Moze ktos w Was tam pracowal lub ma znajomych, którzy znaja te firme?
    Interesuja mnie place, warunki pracy, mozliwosci awansu i ogólnie atmosfera
    w pracy.
    Czeka mnie druga rozmowa w tej firmie na stanowisko asystentki w dziale
    prawnym.
    Chcialabym uzyskac jak najwiecej informacji.
    Czy ktos móglby mi pomóc?

    Dziekuje i pozdrawiam wszystkich
    Selma

  • 2. Data: 2002-09-23 09:59:03
    Temat: Raben - czy ktoś coś wie na jeso temat?
    Od: "Piotr Jaworski" <e...@y...com>

    Hej Grupowicze,

    Rozważam propozycje pracy w dziale IT w firmie Raben. Czy ktoś może coś
    powiedzieć na jej temat???

    Dzięki

    Piotr

  • 3. Data: 2002-09-23 18:07:16
    Temat: Re: Raben - czy ktoś coś wie na jeso temat?
    Od: "Macieii" <M...@p...pl>

    > Rozważam propozycje pracy w dziale IT w firmie Raben. Czy ktoś może
    coś
    > powiedzieć na jej temat???
    Jak pracowałem w Makro to miałem z mimi kontakt i ludzie mówili że w
    Warszawie jest kiszkowato i chcieliby pracować w Poznaniu.

    Mac