PracaGrupypl.praca.szukanaCzy jest gdzieś pracodawca zainteresowany moją ofertą?

  • 1. Data: 2004-08-19 10:55:33
    Temat: Czy jest gdzieś pracodawca zainteresowany moją ofertą?
    Od: "Paulina" <p...@o...pl>

    Szanowni Państwo!

    Jestem absolwentką UŁ: 3-letnich studiów zawodowych, ze specjalizacją
    filologiczną (FILOLOGIA POLSKA)oraz dwuletnich studiów uzupełniających na tym
    samym kierunku. Posiadam tytuł magistra oraz przygotowanie pedagogiczne.
    Poszukuję pracy w charakterze nauczycielki języka polskiego w szkole
    podstawowej lub w gimnazjum.
    Potrafię pracować z dziećmi dyslektycznymi- ukończyłam kurs: dysleksja w
    starszym wieku szkolnym i kurs: doskonalenie analizy dzieła filmowego w WODN.
    W tym roku skończyłam staż na nauczyciela kontraktowego i decyzją komisji
    kwalifikacyjnej, awansowałam na ten stopień. Jestem młodą, kreatywną osobą.
    Byłam wychowawczynią klasy, prowadziłam kółko polonistyczne, redagowałam ścienną
    gazetkę szkolną. Pracowałam w liceum wieczorowym, liceum dziennym i gimnazjum.
    Pragnę się realizować jako nauczycielka języka polskiego. Potrafię obsługiwać
    komputer, znam język angielski. Jestem dobrą organizatorką imprez szkolnych:
    zorganizowałam zabawę andrzejkową, Wigilię, Dzień Matki, przygotowałam spektakl
    teatralny pt. &#8222;Mały książę". Współuczestniczyłam w przygotowaniu projektu
    dotyczącego Grecji.

    Cechuje mnie otwartość, odpowiedzialność, kreatywność, dążenie do osiągnięcia
    postawionych przez siebie celów.
    Ponieważ wiem, że jesteście szkołą specjalną, jestem gotowa uzupełnić
    kwalifikacje i podjąć studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki.

    Zatrudniając mnie zyskacie Państwo:

    &#8226;zdyscyplinowanie
    &#8226;witalność- jestem osobą energiczną
    &#8226;pracownika posiadającego odpowiednie przygotowanie
    &#8226;skuteczność i konsekwencję w działaniu
    &#8226;punktualność
    &#8226;kreatywnego pracownika, propagującego nowe metody nauczania: metodę
    dramy, przekładu intersemiotycznego, drzewa decyzyjnego, projektu
    &#8226;osobę, która będzie dążyć do nieustannego dokształcania się
    &#8226;wymagającego- przede wszystkim od siebie- nauczyciela
    &#8226;pracownika dostrzegającego indywidualne cechy każdego ucznia
    &#8226;sprawiedliwą, cierpliwą, wyrozumiałą, gotową do poświęcania się osobę,
    wierzącą w możliwości innych ludzi, niezniechęcającą się niepowodzeniami
    Jestem młodą, ambitną i otwartą osobą. Poszukuję pracy, w której mogłabym się
    rozwijać.
    Oświadczam, iż mam dużo zapału i chęci do pracy oraz osiągnięcia sukcesu
    zawodowego.
    Praca z dziećmi i młodzieżą bardzo mnie satysfakcjonuje, dlatego &#8211;uparcie,
    mimo niżu demograficznego i ogromnego bezrobocia- dążę do zdobycia etatu w szkole.
    Bardzo zależy mi na pracy w szkole- być może potrzebujecie bibliotekarki lub
    nauczycielki świetlicy.

    Ps. Jestem w stanie rozważyć inne oferty pracy (oprócz marketingu, akwizycji i MLM)
    Byłabym zainteresowana np. pracą redakcyjną.

    +48880040475
    p...@o...pl