PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=

  • 1. Data: 2024-06-11 12:30:02
    Temat: Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to renomowana firma z wieloletnią tradycją,
    specjalizująca się w sprzedaży dywanów, chodników, wykładzin
    oraz akcesoriów z nimi związanych. Dzięki szerokiej ofercie
    produktów, w tym nowoczesnych dywanów antyalergicznych,
    eleganckich klasyków oraz dywanów w stylu Scandi, firma zyskała
    uznanie klientów ceniących sobie wysoką jakość i unikalny
    design. Oferując usługi dodatkowe, takie jak pomiar
    pomieszczenia, montaż wykładziny, czy dostarczenie produktów do
    domu klienta, firma wyróżnia się na rynku kompleksowością
    swoich usług. Posiadając sklepy stacjonarne oraz możliwość
    zamówienia darmowych próbek, nasz klient stawia na dostępność
    i wygodę zakupów. Obecnie poszukujemy uzdolnionych kandydatów
    do różnych stanowisk, oferując pracę w dynamicznie
    rozwijającej się firmie, która ceni sobie innowacyjność i
    zadowolenie klientów. Dołącz do naszego zespołu i przyczyn
    się do dalszego rozwoju lidera branży wyposażenia wnętrz.

    *****
    ***** Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Prowadzenie marketingu B2C
    * Współpraca z agencjami marketingowymi (zlecanie projektów,
    nadzorowanie i koordynowanie działań strategii komunikacyjnej)
    * Samodzielna praca we współpracy z zarządem firmy
    * Pośredniczenie między zarządem firmy a agencjami marketingowymi
    * Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów i rowiązań

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Co najmniej 2 lata doświadczenia w marketingu e-commerce B2C
    * Znajomość narzędzi analitycznych
    * Znajomość zagadnień z zakresu UX/Konwersji
    * Innowacyjne podejście i inicjatywa do podejmowania działań
    marketingowych
    * Tworzenie treści w języku polskim
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

    ***** Proponujemy:

    * Pracę zdalną z okazjonalnym odwiedzaniem biura w Częstochowie
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Pracę w prężnie rozwijającej się firmie liczącej prawie 90
    pracowników
    * Świetną atmosferę w firmie z płaską strukturą
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Miesięczną premię od obrotu
    * Możliwość płatnego urlopu na B2B

    Aplikuj tu / Send your CV: