PracaGrupypl.praca.dyskusjeConstar ... praca :P

  • 1. Data: 2005-04-16 18:15:37
    Temat: Constar ... praca :P
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    dosc glosna firma w ostatnich dniach :)

    a ja sie przypadkiem dokopałam do czegos takiego :
    http://tinyurl.com/84czm
    to juz wiemy ze pracownicy zostali dobrze przeszkoleni :)
    A PUP to ich nawet na roboty interwencyjne tam kierowal ;)

    "Niezależnie od chęci pozyskania osób bezrobotnych do pracy, w
    ubiegłym roku staraliśmy się o otwarcie klasy przygotowującej młodzież
    do zawodu rzeźnik w ZSZ nr 3 w Starachowicach. Młodzież miałaby szansę
    odbywać zajęcia praktyczne na terenie Constar S.A., a po zakończonej
    nauce gwarantowaliśmy zatrudnienie w naszej firmie. Z zaskoczeniem
    przyjęliśmy informację od dyrekcji szkoły, że nie znaleziono chętnych,
    natomiast we wrześniu 2003r. dowiedzieliśmy się z prasy, że klasa
    została utworzona, ale... na potrzeby okolicznych małych zakładów
    masarskich. "
    hehe i dobrze ze praktyk w constarze nie odbyli.. mieliby ladnie
    napaprane w papierach :)

    nic dziwnego ze tak trudno im bylo pozyskac pracownikow... a jak
    pozyskali to pewnie tylko same szumowiny zgadzajace sie na praktyki
    tam stosowane... do czego to prowadzi bezrobocie heh ...

    CanoE
    www.ap.end.pl