PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co o tym sšdzicie: założenie salonu z komórkami (autoryzowanego)

  • 1. Data: 2005-12-27 14:19:36
    Temat: Co o tym sšdzicie: założenie salonu z komórkami (autoryzowanego)
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    Powiedzmy, że mam lokal (wynajęty), w promieniu 5 km brakuje salonu z
    telefonami komórkowymi (określonego operatora, bo innych są). Chciałbym
    założyć autoryzowany punkt. Czy to ma sens? Jakie są koszty uzyskania
    autoryzacji?

  • 2. Data: 2005-12-27 15:32:49
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Ostatnio jakis OP szukal gosci z lokalami. 20 tys wkladu wlasnego.

    MarP

  • 3. Data: 2005-12-27 17:25:51
    Od: "hnr" <w...@p...wsiz.rzeszow.pl>

    Użytkownik "marcolphus" <n...@z...mojego.maila> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonami komórkowymi (określonego operatora, bo innych są). Chciałbym
    > założyć autoryzowany punkt. Czy to ma sens? Jakie są koszty uzyskania

    Ostatnio słyszałem że mPunkt (PlusGSM) - "franszczyzna" - 40tys zł. Pozdr.

  • 4. Data: 2005-12-28 07:39:57
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    "hnr" <w...@p...wsiz.rzeszow.pl> napisał(a):

    >Ostatnio słyszałem że mPunkt (PlusGSM) - "franszczyzna" - 40tys zł. Pozdr.

    Hmmm, czyli mniej więcej jak się spodziewałem... Dzięki wszystkim za info.