-
1. Data: 2005-04-19 22:33:51
Temat: Chorzów/Help Desk - Szkoleniowiec/Umowa o pracę lub zlecenie
Od: "TENVIRK" <b...@t...com.pl>
Firma TENVIRK SYSTEMY INFORMATYCZNE z siedzibą w Chorzowie specjalizująca
się w:
- oprogramowaniu do zarządzania kursami,
- oprogramowaniu do wspomagania pracy przedstawicieli handlowych,
- budowie zaawansowanych aplikacji intranetowych/internetowych,
- dostarczaniu usług integratorskich.
(więcej informacji: www.tenvirk.com.pl)
Poszukuje do swojego zespołu osoby do prowadzenia pomocy dla klientów
(helpdesk) i szkoleń.
Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za prowadzenie
bieżącej pomocy dla klientów w zakresie obsługi oprogramowania komputerowego
do zarządzania firmą oraz prowadzenie szkoleń.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub studenci ostatnich lat / studiów zaocznych /
licencjaci),
- gotowości do intensywnej nauki obsługi oprogramowania,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz obsługi komputera,
Mile widziane znajomość (nawet podstawowa) następujących zagadnień:
- MS Windows 2000/2003 Server,
- SQL
- Podstawy programowania w .Net,
- HTML
Dodatkowo:
- wykształcenie związane z informatyką
- prawo jazdy
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- dostęp do najnowszych technologii internetowych i mobilnych,
- praca stała lub umowa-zlecenie.
Zainteresowanych osoby prosimy o przesłanie cv i listu motywacyjnego na
adres e-mail:
c...@t...com.pl
Prosimy o umieszczenie na przesłanych dokumentach poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości (zgodnie z Ustawą z
dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.