PracaGrupypl.praca.szukana › Chciałabym pracowa

  • 1. Data: 2002-10-14 08:48:29
    Temat: Chciałabym pracowa
    Od: "Irena" <i...@a...com.pl>

    Języki programowania: Clipper, Foxpro, PowerBuilder,Visual Basic, MS
    SQL Serwer, HTML

    Systemy operacyjne DOS, Windows 9x, Windows NT

    Sieci komputerowe dobra znajomość środowiska Novell,Windows NT

    Programy biurowe MS Word, MS Excel, MS Access, MS Outlook, Płatnik

    Ponadto prawo jazdy kategoria B

    Podejmę każdą pracę, niekoniecznie w zawodzie.

    Kontakt:: i...@w...pl

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O
    ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833)

    Irena Ławnikowicz

  • 2. Data: 2002-10-14 08:53:20
    Temat: Re: Chciałabym pracowa
    Od: "Irena" <i...@a...com.pl>