PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV 1 vs 2

  • 1. Data: 2004-07-02 17:35:24
    Temat: CV 1 vs 2
    Od: "everyman" <s...@i...pl>

    Hej.

    Jestem już prawie absolwentem wyższej uczelni,
    mam pytanie, czy moje pierwsze CV może mieć 2 strony?
    Tyle właśnie mi wyszło, nie chce na siłę skracać i ścieśniać.
    Czy dwustronicowe CV abslolwenta jest bardzo niestosowne i rażące,
    czy też nie ma to większego znaczenia?

    Jak uważacie?

    Pozdr.
    W.

  • 2. Data: 2004-07-02 21:01:05
    Temat: Re: CV 1 vs 2
    Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl>

    W artykule news:cc46co$k97$1@bobo.ds5.agh.edu.pl,
    niejaki(a): everyman z adresu <s...@i...pl> napisał(a):

    > Tyle właśnie mi wyszło, nie chce na siłę skracać i ścieśniać.
    > Czy dwustronicowe CV abslolwenta jest bardzo niestosowne i rażące,
    > czy też nie ma to większego znaczenia?

    IMHO To wszystko zależy od stanowiska, na które aplikujesz. Czasem zbędne
    jest rozpisywanie się o rzeczach (jakichś dziwnych umiejętnościach lub
    doświadczeniu na jakichś tam stanowiskach), które nie mają związku z
    konkretnym stanowiskiem...
    Ale proponuję poczekać, aż znajdzie się ktoś kompetentny ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna

    howuser&userid=1489708

  • 3. Data: 2004-07-03 05:12:30
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

    Użytkownik "everyman" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tyle właśnie mi wyszło, nie chce na siłę skracać i ścieśniać.
    > Czy dwustronicowe CV abslolwenta jest bardzo niestosowne i rażące,

    cv ma byc przejrzyste i dostarczac informacji potencjalnemu pracodawcy
    oni zwykle nie lubieja czytac o "bzdurkach"

    pozdr
    wlemac

  • 4. Data: 2004-07-03 10:44:11
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (wlemac, a któżby!) wyklepał:

    > Użytkownik "everyman" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > cv ma byc przejrzyste i dostarczac informacji potencjalnemu pracodawcy
    > oni zwykle nie lubieja czytac o "bzdurkach"

    Jestem tego samego zdania, co przedpiśccy. Jako absolwent masz pewnie
    doświadczenia najróżniejsze i krótkoterminowe, skoro wyszło Ci tak dużo.
    Mam podobną sytuację i zazwyczaj wycinam informacje, które są zbędne do
    danego profilu stanowiska.

    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...

  • 5. Data: 2004-07-03 15:23:52
    Od: "everyman" <s...@i...pl>

> [...]
    > zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    > pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...

    No tak,
    ale ogólnie to 2 strony jest OK.

    Pozdr.
    W.

  • 6. Data: 2004-07-03 15:25:12
    Od: "everyman" <s...@i...pl>

> [...]
    > konkretnym stanowiskiem...
    > Ale proponuję poczekać, aż znajdzie się ktoś kompetentny ;)

    howuser&userid=1489708

    Ładne zdjęcie.
    :)

  • 7. Data: 2004-07-03 19:48:01
    Od: g...@p...onet.pl

    > No tak,
    > ale ogólnie to 2 strony jest OK.

    NIE jest ok, szczegolnie u absolwenta, jak domniemywam, bez doswiadczenia
    zawodowego. Istota CV jest zwiezlosc. Pomysl, ze jestes osoba, ktora ma
    przejrzec stos 100 lub wiecej CV i zastanow sie - czy nie wzbudzi Twojej
    irytacji przegadany dokument o niestandardowym rozmiarze?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 8. Data: 2004-07-05 07:58:34
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

> [...]
    > przejrzec stos 100 lub wiecej CV i zastanow sie - czy nie wzbudzi Twojej
    > irytacji przegadany dokument o niestandardowym rozmiarze?

    Witam.

    Podobna absolwencka sytuacje mam ale ni w zab skrocic nie mam jak raczej.
    Pracowalem podczas studiowania w 3 firmach powiazanych z moim zawodem wiec
    chyba pomylka byloby nie umieszczac tego w doswiadczeniu zawodowym prawda?:)

    Pozdrawiam

    Przemek