PracaGrupypl.praca.szukana › _____ CHŁODNICTWO, KLIMATYZACJA, WENTYLACJA _____

  • 1. Data: 2002-10-21 10:52:07
    Temat: _____ CHŁODNICTWO, KLIMATYZACJA, WENTYLACJA _____
    Od: "RAFAŁ" <r...@p...gazeta.pl>

    Moja wiedza zdobyta w czasie studiów oraz zdobyte doświadczenie podczas
    pracy w u największego producenta freonowych urządzeń chłodniczych pozwaliły
    mi uzyskać duże doświadczenie w zakresie projektowania i ofertowania
    instalacji chłodniczych i klimatyzacyjnych. Podczas nauki na wydziale
    Mechanicznym Politechniki Świętokrzyskiej oraz na wydziale Inżynierii
    Środowiska Politechniki Krakowskiej, zdobyłem wiedzę teoretyczną i
    praktyczną z dziedzin ogrzewnictwo, chłodnictwo i klimatyzacja, którą mogę
    wykorzystać w przyszłej pracy.

    RAFAŁ PISAREK
    a...@p...com
    (0-12) 632-60-99 po 19:00