PracaGrupypl.praca.szukana › C++ Programowanie (Unix/Windows)

  • 1. Data: 2002-08-27 22:44:36
    Temat: C++ Programowanie (Unix/Windows)
    Od: Tomasz Ziobrowski <t...@p...fm>

    Jestem młody ambitny summienny i solidny, chętnie podejmę się napisania
    programów w C++ pod sytemem operacyjnym Windows (Narzędzia Borlanda) lub
    Linux, QNX ( dobra znajomość Qt ,SQL,STL ). Mam ponad półroczne
    doświadczenie zdobyte podczas tworzenia
    oprogramowania do grafiki wektorowej. Cechuję się szybkim przyswajaniem
    wiedzy, dużą intuicją i niekonwencjonalnymi sposobami
    rozwiązywania problemów. Podejmę pracę zdalną lub "najemniczą" na cały
    wrzesień.

    Chętnie zaprezętuję owoce niekonwencjonalnego i konwencjonalnego
    rozwiązywania problemów w postaci kodu wraz z opisem, osobom
    zainteresowanym moją ofertą.

    Tomasz Ziobrowski
    t...@p...fm