-
1. Data: 2004-04-26 21:09:33
Temat: ....C-O-P-Y-W-R-I-T-E-R-... N-A-Z-E-W-N-I-C-T-W-O-.przyjmę zlecenia
Od: "RYSZARD ZIEBA" <r...@p...onet.pl>
INFORMACJE OFERTOWE.
KTO?
Ryszard Zięba
0506-296-221
r...@p...onet.pl
CO?
-koncepcje nazewnicze produktów i usług
-hasła reklamowe
-hasła wizerunkowe
-kreacja marek
To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez innych
wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
metodę.
DLACZEGO?
Motto mojego działania jest następujące:
,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia”.
Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
twórcze.
Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna satysfakcja
z wykonanej pracy i jej efektów.
Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
zamierzonych działaniach marketingowych.
DLA KOGO?
Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz następujących firm:
- PEKAO S.A.
współautorstwo nazwy nowego projektu
- Bank Millenium
uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku
- Elite Polska (Lavazza)
uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
Lavazza; moje pomysły wpłynęły na ostateczną nazwę promocji: ,,365 dni,
wyjątkowych jak Lavazza”
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl