PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety

  • 1. Data: 2007-09-13 11:43:40
    Temat: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Własnie sie tak zastanawima nad faktem. Mmay taki wzrost gospodarczy
    place normalnie idą w górę ja kceny. Zaś w moim miasteczku skąd pochodzę
    jakoś tego nie zauważam. Moja mama ma ponad 50 lat i co tutaj będe
    sciemniał według mnie szanse na dostanie pracy ma zerową. Oczywiscie
    jest praca za min krajową i trzeba dojedżać - czyli wstawać o 5 rano i
    wracać o 21 a po odliczeniu kosztów zostaje ci 300 zł gdzie tutaj
    logika. Moze doradzicie jej gdzie ma znaleźć sobie robotę - lub co mogła
    by robić kobieta która jest od na długim bezrobociu. A stawki są takie
    Świeradów Zdr. sprzątaczka 3 zł na godzine na umowe zlecenie.

  • 2. Data: 2007-09-13 12:35:29
    Temat: Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    daniel napisał(a):
> [...]
    > by robić kobieta która jest od na długim bezrobociu. A stawki są takie
    > Świeradów Zdr. sprzątaczka 3 zł na godzine na umowe zlecenie.

    widzisz zawsze tak jest że poprawa najpierw jest odczuwalna w dużych
    miastach a potem powoli schodzi na mniejsze. Tak samo na rynku
    nieruchomości najpierw ceny idą w górę w dużych miastach a potem fala
    ogarnia resztę kraju. Także cierpliwości ;)
    Choć z drugiej strony ostatnio widziałem cv od kobiety przed 50. I co? i
    porażka, cv przyszło e-mailam, nazwa pliku mama-cv.doc, a w środku tego
    pliku katastrofa - nie można było wywnioskować co robiła i w jakich
    okresach. A stanowisko wymagało przynajmniej podstawowej znajomości kompa.
    pozdrawiam
    marcin

  • 3. Data: 2007-09-13 17:08:56
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...org>

    Użytkownik "daniel" <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robotę - lub co mogła by robić kobieta która jest od na długim
    > bezrobociu. A stawki są takie Świeradów Zdr. sprzątaczka 3 zł na

    Ja nie radzę wierzyć w żadne bumy. Nic się nie zmieniło, ani nie stał
    się żaden cud gospodarczy.A jako zimny prysznic podam, że stopa
    bezrobocia w powiecie lubańskim wciąż wynosi powyżyj 20%

  • 4. Data: 2007-09-13 18:31:16
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    > Ja nie radzę wierzyć w żadne bumy. Nic się nie zmieniło, ani nie stał się
    > żaden cud gospodarczy.A jako zimny prysznic podam, że stopa bezrobocia w
    > powiecie lubańskim wciąż wynosi powyżyj 20%

    poznan - okolo 3%, takze kazdy kto chce , to prace ma - a wiem co mowie, bo
    prowadze m.in rekrutacje w swojej firmie i z ludzmi do pracy jest taki
    problem ze nieporozumienie

  • 5. Data: 2007-09-13 20:20:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 13 Sep 2007 19:08:56 +0200, "Zuk Gnojowy" <z...@g...org>
    wrote:

    >Ja nie radzę wierzyć w żadne bumy. Nic się nie zmieniło, ani nie stał
    >się żaden cud gospodarczy.A jako zimny prysznic podam, że stopa
    >bezrobocia w powiecie lubańskim wciąż wynosi powyżyj 20%

    Bo tam, gdzie same nieroby są, to nic się nei zmieni.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 6. Data: 2007-09-13 20:43:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcbvau$ftn$1@inews.gazeta.pl Hankiel

    > takze kazdy kto chce , to prace ma - a wiem co mowie,
    > bo prowadze m.in rekrutacje w swojej firmie i z ludzmi do pracy jest
    > taki problem ze nieporozumienie
    To znaczy, że nie umiesz prowadzić rekrutacji - trzeba zaoferować lepsze
    warunki pracy i płacy, zachęcić jakoś potencjalnegopracownika i przyciągnąć.
    BTW - a jak z pracą był problem, to nie było nieporozumienie?

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-09-14 20:38:30
    Od: "pseudo" <p...@p...ta>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    w wiadomości news:nr6je3hocp6io9o016jmalpatllhjb908f@4ax.com...

    > Bo tam, gdzie same nieroby są, to nic się nei zmieni.

    Dlaczego obrażasz rodzinę Daniela? czy znasz przyczyny dużego bezrobocia
    na dolnym śląsku?
    Może mają jechać do Krakowa, pracować w Tesco za 900zł i ich problemy
    się przez to rozwiążą?

  • 8. Data: 2007-09-14 20:47:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcerq3$n26$1@nemesis.news.tpi.pl pseudo <p...@p...ta>
    pisze:

    > Dlaczego obrażasz rodzinę Daniela?
    Nie obraża.
    Nie może.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-09-16 02:53:04
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Hankiel wrote:

    > poznan - okolo 3%,

    Kiedys, uczono mnie ze w krajach cywilizowanych bezrobocie dobrowolne
    wynosi ok 5%. Skoro w Poznaniu wynosi 3% to troche dziwne. Ale
    Poznaniacy zawsze byli jacys dziwni....

    Jacek

  • 10. Data: 2007-09-16 09:49:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jasek napisał(a):

    > Kiedys, uczono mnie ze w krajach cywilizowanych bezrobocie dobrowolne
    > wynosi ok 5%. Skoro w Poznaniu wynosi 3% to troche dziwne. Ale
    > Poznaniacy zawsze byli jacys dziwni....

    On też napisał _około_ 3%.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer