PracaGrupypl.praca.szukana › Branza IT - Warszawa

  • 1. Data: 2002-04-24 15:35:34
    Temat: Branza IT - Warszawa
    Od: "empee" <e...@p...fm>

    Witam.
    Pokrotce: obecnie pracuje w firmie Net-Technology na stanowisku 'specjalisty
    ds. serwisu'. Zajmuje sie serwisowaniem komputerow i serwerow zarowno od
    strony oprogramowania jak i sprzetu. Od poltora roku obsluguje serwery HP i
    IBM we wszystkich bankach PBK w Polsce, oraz serwery IBM we wszystkich
    oddzialach Nationale Nederlanden w Polsce. Ponadto serwisuje sprzet klientow
    warszawskich, dojazdowy, uslugi na miejscu itd. Serwis, ktorym sie zajmuje
    jest nieco szerokim tematem, ale tak mniej wiecej to wyglada. Jesli chodzi o
    kwestie oprogramowania, to obsluguje systemy MS czyli Windows
    95/98/Me/NT/2000/XP z wersjami serwer oczywiscie wlacznie oraz serwery
    Novell. Brałem udział w szkoleniach Novell (rok 1999) i MIMEsweeper (rok
    2002). Ponadto jako hobby zajmuje sie html, css, troche javascript i flash.

    Mam 26 lat, zamieszkaly w Warszawie, uregulowany stosunek do sluzby
    wojskowej.

    Interesuje mnie praca w branzy IT.

    kontakt do mnie:
    Pawel Malczyk