PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiorą już do pracy w USA-przy odbudowie NewOrl?!

  • 1. Data: 2005-09-01 17:07:45
    Temat: Biorą już do pracy w USA-przy odbudowie NewOrl?!
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    ---
    Podobno ambasada amerykanska
    we Warszawie wydaje wizy dla chetnych do pomocy w odgruzowywaniu w NO.
    ~spieszcie sie, 2005-09-01 15:43
    ---
    Mam kontrakt na 3 lata, (technik budowlany) dostalem 4 tys.dolcow na
    poczatek i bilet na samolot do Nowego Orleanu, bede zarabial 30$/godz, co
    roku podwyzka 50%. Placa zalezna od profesji, mozecie negocjowac, lekarze
    dostaja 300$/godz. Angielski konieczny, robia egzamin na miejscu, ale mozna
    sie przygotowac. Glowne pytania, to "why do you want to go to Texas? did you
    ever been in USA? Jedzcie! Ale spieszcie sie, bo zabraknie miejsc, fundusze
    sa ograniczone.
    ~Jasio, 2005-09-01 16:10
    ---
    Ja już podpisałem kontrakt na rok, w poniedziałek wylatuje. Na początek
    dadzą mi $20/h, +zakwaterowanie i posiłki.
    ~Stachu, 2005-09-01 15:57
    ---
    Ale to prawda. Mam przed sobą wydrukowany kontrakt. Dzisiaj załatwiam
    bilety. Nie wiem ile mają miejsc, ale stałem ok. godzine w kolejce przed
    ambasadą.
    ~Stachu, 2005-09-01 16:07
    ---

    Powyższe zaczerpnąłem stąd:
    http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,13990419,39490862,
    1766911,0,forum.html

    Niech ktoś to sprawdzi -i da cynk!
    ;)

  • 2. Data: 2005-09-03 11:11:34
    Temat: Re: Biorą już do pracy w USA-przy odbudowie NewOrl?!
    Od: "Astroman" <zbigi[nie_spamuj]@op.pl>

    > Podobno ambasada amerykanska
    > we Warszawie wydaje wizy dla chetnych do pomocy w odgruzowywaniu w NO.
    A świstak....

    > lekarze
    > dostaja 300$/godz.
    Tu już nawet świstak wymięka...

  • 3. Data: 2005-09-03 11:51:19
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>

    Astroman napisał(a):

    > A świstak....

    > Tu już nawet świstak wymięka...

    Pewnie niedlugo odezwia sie tacy co powiedza ze to Bush z tymi no
    lamina.. tfu... ilumino.. ech illuminati spowodowali ten huragan zeby
    uruchomic jakies prace interwencyjne, wymordowac biedote w NO,
    zakamuflowac jakis padniete przedsiewziecie realizowane tamze, czy
    odwrocic uwage od iraku...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2005-09-03 17:23:31
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <s...@p...tw> napisał w wiadomości

> [...]
    > uruchomic jakies prace interwencyjne, wymordowac biedote w NO,
    > zakamuflowac jakis padniete przedsiewziecie realizowane tamze, czy

    O ufonautach Pająka już w necie głośno... ;)

  • 5. Data: 2005-09-03 17:23:43
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Astroman" <zbigi[nie_spamuj]@op.pl> napisał w wiadomości

    > A świstak....

    > Tu już nawet świstak wymięka...

    ;D

  • 6. Data: 2005-09-03 17:51:27
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    03.09.2005 # 18:23:31, Sky napisał:

    > O ufonautach Pająka już w necie głośno... ;)

    Tak... kolejny raz pokazali, co potrafią :P
    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-09-03 21:13:17
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Sky <s...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > dostaja 300$/godz. Angielski konieczny, robia egzamin na miejscu, ale mozna
    > sie przygotowac. Glowne pytania, to "why do you want to go to Texas?

    Przed chwilą na CNN widziałem jak byk: New Orlean Louisiana - ale może to
    wszystko mistyfikacja.