PracaGrupypl.praca.oferowanaBank Danych o Inżynierach / kosztorysant budowlany / mazowieckie

  • 1. Data: 2003-06-04 14:46:40
    Temat: Bank Danych o Inżynierach / kosztorysant budowlany / mazowieckie
    Od: "Bank Danych o Inżynierach" <b...@b...com.pl>

    Nasz klient - międzynarodowy koncern działający w branży budownictwa i usług
    developerskich poszukuje pracownika na stanowisko kosztorysanta budowlanego.

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe budowlane,
    - co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku kosztorysanta budowlanego
    lub inżyniera kosztowego,
    - doświadczenie w dokonywaniu wycen oraz szacowaniu kosztów,
    - znajomość międzynarodowych metod wyceny,
    - znajomość standardów (FIDIC, JCT),
    - znajomość oprogramowania MS Office,
    - biegła znajomość języka angielskiego,
    - zdolności interpersonalne,
    - umiejętnośc pracy w międzynarodowym środowisku.

    Obowiązki:
    - współpraca z podwykonawcami (uzgadnianie zmian projektowych, negocjowanie
    pakietów kontraktowych, prowadzenie korespondencji kontraktowej),
    - przygotowanie raportów miesięcznych i kwartalnych,
    - ścisła współpraca z działem zaopatrzenia, działem budownictwa i działem
    projektowym,
    - wycena kosztów związanych ze zmianami zakresu robót i odchyleniami w
    realizacji projektu i ostateczne rozliczenie kontraktu,
    - uczestnictwo w przygotowaniu reklamacji.

    Praca ma miejsce w województwie mazowieckim.

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety na naszej stronie
    internetowej www.bdi.com.pl lub przysłanie cv i listu motywacyjnego
    e-mailem: b...@b...com.pl z zaznaczeniem numeru referencyjnego oferty.