PracaGrupypl.praca.szukanaBIAŁYSTOK - Absolwent, informatyk

  • 1. Data: 2004-07-09 11:20:19
    Temat: BIAŁYSTOK - Absolwent, informatyk
    Od: "gregor" <g...@s...pl>

    Witam

    Poszukuję pracy na dowolnym stanowisku związanym z informatyką
    jestem absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku

    moje umiejętności to:

    - World, Excel, Power Point, MS Access
    - system operacyjny UNIX (FreeBSD) obcenie jestem administratorem serwera
    http://szu.pl
    - system operacyjny Windows 95, ME, 98, XP, 2000
    - doskonała znajomość architektury sprzętu komputerowego
    - znajomość HTML, PHP oraz relacyjnych baz danych
    - znajomość obsługi programów magazynowych

    doświadczenie:

    - praca w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Białymstoku jako
    administrator (przez okres 2 lat)
    - praca w firmie CyberNet jako monter instalacji sieciowych
    - dorywcza praca w firmie Agra jako informatyk

    oferty pracy proszę kierować na adres email: g...@s...pl
    lub też proszę dzwonić na tel. kom. 691 336 256

    Tomasz Grzegorczuk