PracaGrupypl.praca.oferowanaBDI/kierownik produkcji dziewiarskiej/woj. łódzkie/nr ref. 826-03

  • 1. Data: 2003-12-11 11:49:19
    Temat: BDI/kierownik produkcji dziewiarskiej/woj. łódzkie/nr ref. 826-03
    Od: "Bank Danych o Inzynierach" <b...@b...com.pl>

    Dla naszego klienta, producenta i dystrybutora tekstylnych i dziewiarskich
    wyrobów medycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    kierownik produkcji dziewiarskiej

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe (preferowani absolwenci Wydziału Technologii i Budowy
    Wyrobów Dziewiarskich PŁ),
    - doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w produkcji dziewiarskiej,
    - znajomość technologii i zagadnień technicznych z zakresu produkcji
    dziewiarskiej,
    - wiedza z zakresu towaroznawstwa (głównie z zakresu przędz rajstopowych),
    - znajomość obsługi maszyn dziewiarskich,
    - umiejętność organizacji pracy i zarządzania zespołem,
    - doświadczenie w obsłudze programów komputerowych,
    - co najmniej dobra znajomość języka angielskiego,
    - gotowość do częstych wyjazdów krajowych i zagranicznych.

    Zakres obowiązków:
    - analiza technologii i udział w planowaniu inwestycji,
    - organizacja pracy działu produkcji dziewiarskiej,
    - współpraca z działem badań i rozwoju oraz z działem marketingu w zakresie
    doskonalenia wyrobów,
    - wybór i analiza surowców,
    - współorganizacja oddziału produkcji dziewiarskiej w Łodzi, a następnie
    samodzielne prowadzenie tego oddziału.

    Firma oferuje:
    - samochód służbowy,
    - szkolenia zawodowe,
    - możliwość awansu na stanowisko dyrektora produkcji lub dyrektora oddziału,

    Miejsce podjęcia pracy:
    łódzkie

    Forma zatrudnienia:
    umowa o pracę

    Zaniteresowanych prosimy o wypełnienie ankiety na stronach www.bdi.com.pl i
    zgłoszenie zainteresowania oferta o nr. ref. 826-03.