PracaGrupypl.praca.szukana › AutoCAD-obliczenia projekty, dodatkowa

  • 1. Data: 2002-09-06 09:20:30
    Temat: AutoCAD-obliczenia projekty, dodatkowa
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    Szanowni Państwo,
    Pozwoliłem sobie zgłosić moją ofertę pracy programem AutoCAD. Jestem
    Inżynierem budownictwa z półtoraroczną praktyką w biurze konstrukcyjnym.
    Moimi obowiązkami było prowadzenie obliczeń konstrukcyjnych i opracowanie
    dokumentacji projektowej. Moją znajomość programu AutoCAD określam jako
    biegłą , co pozwala mi na wykonywanie rysunków czytelnych i estetycznych.
    Posiadam niezbędne narzędzia i poszukuję dodatkowej pracy. W przypadku
    zainteresowania moją osobą i potrzebą udzielenia dodatkowych informacji
    proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny (0 606 351 525).
    Z poważaniem
    Artur Stocki