PracaGrupypl.praca.szukanaAsystentka szuka pracy

  • 1. Data: 2004-07-09 19:45:33
    Temat: Asystentka szuka pracy
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Młoda, ambitna, rzetelna i inteligentna szuka pracy jako asystentka (działów
    sprzedaży, handlowego, księgowości, obsługi klienta), pracownik biurowy lub
    pomoc księgowej.
    Jestem zaoczną studentką V-roku SGH, finanse i bankowość,
    posiadam doświadczenie zawodowe na stanowisku asystentki, obsługa komputera,
    dobry angielski. W celu uzyskania bliższych informacji prosze o kontakt.

    Kontakt: 0-692-142-411
    a...@g...pl

  • 2. Data: 2004-07-10 13:30:59
    Temat: Re: Asystentka szuka pracy
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > dobry angielski. W celu uzyskania bliższych informacji prosze o kontakt.

    Witam
    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda

  • 3. Data: 2004-07-12 12:08:41
    Od: a...@g...pl

    OK proszę o przesłanie załącznika, chetnie się z nim zapoznam.