PracaGrupypl.praca.szukana › Asystentka/Sekretarka

  • 1. Data: 2004-12-04 19:05:01
    Temat: Asystentka/Sekretarka
    Od: "Sylwia" <s...@o...pl>

    Jestem absolwentką wydziału Ekonomii i Zarządzania. Poszujkuję pracy w
    charakterze Asystentki/Sekretarki w pełnym wymiarze godzin na terenie Warszawy
    i okolic. Moimi atytami są:
    - doświadczenie zawodowe na wyżej wymienionym stanowisku,
    - znajomośc języka angielskiego w stopniu dobrym (korespondencja handlowa),
    - zanjomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
    - prawo jazdy (własny samochód)
    Jestem osobą odpowiedzialną, dobrze zorganizowaną i sumienną. W łatwy sposób
    nawiązuję kontakty interpersonalne.
    W przypadku zainteresowania moją ofertą prosze o kontakt e-mail oraz podanie
    proponowanego wynagrodzenia.
    s...@o...pl