eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Asystent Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta/pełen etat/centrum Poznania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2012-07-16 15:47:40
    Temat: Asystent Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta/pełen etat/centrum Poznania
    Od: Milado <k...@g...com>

    Firma Milado Centrum Rozwoju Personalnego jest firmą doradztwa personalnego. Naszym
    celem jest pomoc i wsparcie zarówno dla pracowników jak i pracodawców. Pracodawcom
    pomagamy w znalezieniu kompetentnych pracowników. Pracownikom pomagamy znaleźć
    wymarzoną pracę oraz zdobywać kolejne szczeble kariery zawodowej. Poprzez odpowiedni
    dobór i kompleksową ofertę szkoleń pomagamy pracownikom w rozwoju zawodowym i
    osobistym. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

    Asystent Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
    (Poznań)
    Nr ref. 571/07/2012


    Kogo poszukujemy?
    Jeśli:
    - Masz doświadczenie w pracy w sekretariacie lub w obsłudze klienta
    - Jesteś osobą o umiejętnościach związanych z planowaniem i organizacją pracy
    - Potrafisz koordynować kilka prac jednocześnie
    - Jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej oraz nienagannej dykcji, potrafiącą
    swobodnie prowadzić rozmowy telefoniczne i osobiste
    - Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną oraz odporną na stres
    - Jesteś osobą niekonfliktową, otwartą na współpracę z innymi pracownikami
    - Masz silną motywację do realizacji postawionych celów
    - Swobodnie obsługujesz komputer, urządzenia biurowe, Internet i pakiet MS Office
    To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!


    Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
    - Obsługą telefonów przychodzących
    - Obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej
    - Obsługą zapytań ofertowych drogą elektroniczną, telefoniczną i poprzez pocztę
    tradycyjną
    - Wsparciem działu sprzedaży i obsługi klienta w zakresie wysyłki ofert do klientów,
    wystawiania faktur, przygotowywaniem umów handlowych
    - Bieżącą obsługą klientów na etapie realizacji zleceń
    - Koordynowaniem kalendarza spotkań
    - Obsługą spotkań rekrutacyjnych i biznesowych w biurze
    - Zaopatrywaniem firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze
    - Obsługą administracyjną biura



    Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
    Oferujemy:
    - Stałą pracę na umowę o pracę
    - Stałe wynagrodzenie
    - Stacjonarne miejsce pracy w centrum Poznania
    - W przyszłości możliwość awansu poziomego
    - Wewnętrzne szkolenia wdrożeniowe


    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list motywacyjny) na
    adres: r...@m...com. W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny
    oferty (571/07/2012).
    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych
    osobowych).

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1