-
1. Data: 2003-06-13 14:45:36
Temat: Analityk Service Desk (Warszawa)
Od: "Bigram media" <m...@b...pl>
PTK Centertel Sp. z o.o. - operator dwuzakresowej sieci Idea jest najszybciej
rozwijającą się firmą w branży telefonii komórkowej. Idea to marka dynamiczna i
innowacyjna. Jej główną cechą jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w
taki sposób, aby jak najlepiej służyły ludziom. Obecnie poszukujemy kandydatów
na stanowisko:
Analityk Service Desk
w Warszawie
Zakres obowiązków:
utrzymanie i rozwijanie zasad i procedur wykorzystania środowiska sieciowego
poprzez podpisywanie i utrzymanie umów OLA/SLA
Wymagania wobec kandydatów:
wykształcenie wyższe informatyczne
dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
doświadczenie w pracach analitycznych lub w pracach projektowych
znajomość zagadnień związanych z architekturą sieciową Novell NetWare 5.x
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
znajomość metodologii ITIL będzie dodatkowym atutem
Na kopercie lub w polu temat poczty elektronicznej proszę dopisać numer
referencyjny: ADS/RS/Wa
Wybranym kandydatom zapewniamy ciekawą pracę w dużej, nowocześnie
zarządzanej firmie, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, konkurencyjne,
motywujące do pracy wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie listu motywacyjnego, CV oraz zdjęcia
pod adresem:
Zespół Rozwoju Personelu PTK Centertel Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa
lub j...@c...pl
Zapewniamy całkowitą dyskrecję. W CV prosimy o zamieszczenie następującej
klauzuli wraz z podpisem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie
danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883)." Informujemy, że nadesłanych ofert
nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
--
Inne oferty: www.bigram.pl
Wiadomość wygenerowana automatycznie.