PracaGrupypl.praca.szukana › Ambitna, młoda sekretarka/recepcjonistka

  • 1. Data: 2003-02-24 10:56:01
    Temat: Ambitna, młoda sekretarka/recepcjonistka
    Od: Dorita <d...@t...pl>

    Szukam pracy biurowej(na stanowisku: recepcjonistka, sekretarka,
    asystentka) na stałe, lub pracy w zawodzie pracownika socjalnego od
    zaraz. Jestem młodą, ambitną 24-letnią studentką psychologii (zaocznie),
    ktora lubi wyzwania.

    Do moich umiejętności należą:
    - znajomość obsługi komputera (MS Windows), pakietu MS Office (Word,
    Excel, PowerPoint) i OpenOffice (Writer, Calc)
    - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
    - znajomość podstaw technologii internetowych (e-mail, usenet, WWW)
    - umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    - zdolność nawiązywania dobrych kontaktów z klientami
    - zdolność szybkiego uczenia się, otwartość, umiejętność pracy w
    zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, opanowanie,
    zaangażowanie w pracę, kreatywność, punktualność
    - znajomość języka angielskiego

    Więcej informacji na mój temat można znaleźć w CV, które znajduje się na
    stronie cv.dorita.prv.pl

    z poważaniem
    Dorita